vrijdag 3 november 2023

NEC-aanvoerder denkt aan stoppen na in elkaar zakken ploeggenoot: ‘Komt iets te vaak voor de laatste tijd’


NEC-aanvoerder Lasse Schöne twijfelt sinds de gebeurtenissen rond ploeggenoot Bas Dost steeds meer over hoelang hij nog door wil als voetballer. De middenvelder van NEC zag zondag hoe zijn ploeggenoot tijdens de wedstrijd tegen AZ plotseling in elkaar zakte.

“Ik heb het wel iets te vaak meegemaakt,” zei Schöne tegenover de NOS. Eerder zag hij hoe zijn goede vrienden Daley Blind en Christian Eriksen, en Abdelhak Nouri in elkaar zakten.

Dost: heeft niets met vaccinaties te maken

“Het komt iets te vaak voor de laatste tijd,” aldus Schöne. “Ik ben ook geen 22 meer en heb een lange carrière gehad. Ik vraag me af hoelang ik nog door wil. Dat vroeg ik mezelf al af en nu nog meer.”

Dost blijkt overigens een ontstoken hartspier te hebben. Hij wilde graag benadrukken dat zijn ontsteking ‘niets met vaccinaties te maken heeft’.

Misdaad

“Hallucinant toch die olifant in de kamer,” reageert psycholoog Steve Van Herreweghe. “Misleiding. Misdaad. En vooral blijven wegkijken. Niet aankomen met ‘Wir haben es nicht gewußt’. Gaat niet lukken deze keer.”

Van Herreweghe verwijst op X naar een filmpje waarin cardioloog Peter McCullough zegt dat het coronavaccin meer Amerikanen heeft gedood dan corona zelf.


“Exact mijn ervaring tijdens mijn crisiswerk tijdens de eerste golf: overregistratie van COVID bij overlijden. Waanzinnig. Zeker als je weet dat de cijfers aan de basis lagen van het disproportionele en destructieve beleid,” aldus Van Herreweghe.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...