vrijdag 27 mei 2022

10 meest gestelde vragen over de Snowden Smartphone

 


We krijgen een hoop vragen binnen over de Snowden Smartphone! In deze video geven we in 10 minuten antwoord op de 10 meest gestelde vragen.

We beantwoorden vragen als: 

- Waarom gebruiken jullie Google telefoons? 
- Ik ben totaal niet technisch, kan ik hier mee overweg? 
- Kan ik applicatie ... ook op de Snowden Smartphone installeren?
- Kan ik Google Maps, Gmail, of andere Google applicaties installeren?
- Mijn vrienden zitten nog op Whatsapp en Facebook, kan ik dat installeren? 
- Waarom kiezen jullie voor dit besturingssysteem?
- Op welke manier bescherm de Snowden Smartphone mijn privacy?
- Waarom is de Snowden Smartphone een betere keuze dan een andere privacy Smartphone?
- Zijn er dingen die ik niet kan doen op een Snowden Smartphone? 
- Kan ik mijn huidige sim-kaart en telefoonnummer gebruiken? 

P.s.: t/m komende zondag heb je de tijd om je Snowden Smartphone te bemachtigen. Wil je deze nog bestellen? Dan kan dat hier.

 

 


https://android-privacy.com/mailster/17496/994379efeef919d81ddaf9a50e77c64a/aHR0cHM6Ly9hbmRyb2lkLXByaXZhY3kuY29tL25sL2RlLTEwLW1lZXN0LWdlc3RlbGRlLXZyYWdlbi1vdmVyLWRlLXNub3dkZW4tc21hcnRwaG9uZS8

 

P.s.: t/m komende zondag heb je de tijd om je Snowden Smartphone te bemachtigen. Wil je deze nog bestellen? Sla dan snel je slag!

Ga naar Snowden Smartphone pagina

 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...