donderdag 7 juli 2022

‘Mijn politiehart bloedt en doet vreselijk pijn, ik was blind voor de verborgen agenda van onze leiders’ (in Nederland)

 


De 16-jarige Jouke die eergisteren werd opgepakt bij een boerenprotest op de A32 bij Heerenveen is weer vrijgelaten. Hij werd verdacht van poging tot doodslag, maar na nader onderzoek zegt het OM dat daar geen sprake van is.

Op beelden is te zien hoe Jouke wegrijdt bij het protest en vervolgens wordt beschoten door de politie. Een kogel kwam in de zijkant van de cabine terecht en miste hem op een haar na. In eerste instantie werd beweerd dat hij op de politie was ingereden, maar daar lijkt geen sprake van te zijn geweest. Jouke blijft nog wel verdachte, maar het OM zegt niet waarvan.

Grote leugen

Beelden van de schietende agenten gingen de hele wereld over. Voormalig hoofdagent Brian Geertshuis uit Hengelo schrijft op social media dat zijn blauwe hart ‘gereanimeerd moet worden’. “Daar waar ik dacht aan bij te dragen, bleek een grote leugen. Terwijl mijn collega’s en ik naar eer en geweten de burger in de maatschappij hielpen en boeven achter de tralies brachten, werden wij, achter onze rug om, door de politiek verraden.”

Geertshuis, tevens oud-militair, voegt toe dat zijn eed aan de Grondwet en wetten door het slijk wordt gehaald door politici die kennelijk niet weten wat de eed of belofte inhoudt die zij hebben afgelegd.

Het volk tegen tirannie beschermen

“Ik was blind voor de verborgen agenda van onze leiders. Ik roep elke politieman en -vrouw op zijn morele kompas te herijken. Te gaan staan waarvoor je bij de politie bent gegaan en het volk tegen tirannie te beschermen,” schrijft de oud-agent, die eerder dit jaar is weggegaan bij de politie.

Hij roept elke politieman en -vrouw daarnaast op zich ‘nooit maar dan ook nooit’ te verschuilen achter de term ‘ik deed alleen mijn werk’. “Wetten horen te worden gemaakt om de burger te beschermen, niet om ze te onderdrukken. Waar onrecht wet wordt, is weerstand een plicht. Mijn politiehart bloedt en doet vreselijk pijn,” aldus Geertshuis, op dit moment fractievoorzitter van Forum voor Democratie in Hengelo.



Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...