dinsdag 7 november 2023

Van Houts: in mei volgend jaar wordt de WHO een Wereldgezondheidsdictatoriaat en dat is doodeng


Theatermaker George van Houts doet niet meer mee en gaat op 22 november niet stemmen. Dat laat hij weten in een filmpje op X. “Ik wil wat er in mijn naam wordt gelegitimeerd niet langer ondersteunen.”

Achter de democratie […] wordt deze wereld geregeerd door Big Finance, Big Tech, Big Energy, Big Pharma, Big Weapons. Ik doe daar niet langer aan mee, aldus Van Houts.

“En denk nou niet dat er politieke partijen zijn die daar iets aan kunnen veranderen. Dat is onzin. Daarvoor moet het systeem echt grondig op de schop.”

(Video verwijderd? Klik hier...)

Doodeng

Dat de macht steeds meer verlegd wordt naar enkele miljardairs vindt hij ‘doodeng’.

“Zoals bijvoorbeeld de WHO, de World Health Organization. Jullie weten het niet, maar vanaf mei volgend jaar wordt dat een Wereldgezondheidsdictatoriaat omdat alle aangesloten landen dan via een wereldwijde pandemiewet hun soevereiniteit in handen gaan leggen van die eliteclub en dat is doodeng,” stelt Van Houts.

Oproep

“Ik wil dat niet langer legitimeren en ook die oorlogen die wij nu ondersteunen wens ik niet langer te legitimeren. Dus ik ga niet meer stemmen,” licht hij toe.

Van Houts roept anderen op om ook niet meer te gaan stemmen.

Over de auteur: Robin de Boer is economisch geograaf. Volg hem hier op Substack.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...