donderdag 27 juni 2024

Een andere COVID “samenzweringstheorie” wordt werkelijkheid

 juni 27, 2024   12

   © Sam Moqadam op Unsplash

Nu hebben we de gegevens om het te bevestigen.

We hebben nu het bewijs dat de COVID shots de cognitie beschadigen.
Dit werd beschouwd als een “samenzweringstheorie”, maar nu hebben we de gegevens om het te staven.

Een explosief onderzoek uit Zuid-Korea toonde aan dat de COVID-geïnjecteerden:

·         Een stijging van 68% in depressie.

·         Een toename van 44% in angst en gerelateerde stoornissen.

·         Een toename van 93,4% in slaapstoornissen.

·         Een duizelingwekkende 138% sprong in milde cognitieve stoornissen.

·         Een stijging van 23% van de ziekte van Alzheimer.

 

Miljoenen gezondheidsdossiers werden geanalyseerd voor dit onderzoek, waarbij gevaccineerde versus niet-gevaccineerde groepen werden vergeleken over een periode van drie maanden.

Deze resultaten worden bevestigd door wat Dr. Pierre Kory ziet in zijn medische praktijk.

Hij schrijft:

“In mijn praktijk voor de behandeling van vaccinatieletsels is een van de drie meest voorkomende symptomen die ik zie hersenmist. Veel van mijn patiënten waren in de bloei van hun leven, kunnen nu nauwelijks functioneren, hebben aanzienlijke cognitieve stoornissen en hebben veel hulp nodig van onze verpleegkundigen om hun behandelplannen uit te voeren. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zien bij mensen die veel jonger zijn dan ik en in plaats daarvan zie ik het elke dag. Ik ben dagelijks getuige van een immense hoeveelheid lijden die moeilijk onder woorden te brengen is.”

Bekijk het volledige verslag van deze verbluffende reportage.


https://www.frontnieuws.com/een-andere-covid-samenzweringstheorie-wordt-werkelijkheid/


Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws. 

https://www.frontnieuws.com/een-andere-covid-samenzweringstheorie-wordt-werkelijkheid/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...