rsz huisdier ziek vaccinatieVolgens cijfers uit Duitsland is 70 procent van de dierenartsenpraktijken afhankelijk van de inkomsten uit vaccinaties.

Niet zo vreemd dan dat iedere eigenaar van een huisdier standaard wordt aangeraden om het dier te laten vaccineren.


Als vaccins schadelijk zijn voor mensen, dan zijn ze dat ook voor dieren.

Als er bij mensen veel geld wordt verdiend aan vaccinaties door artsen en farmaceutische industrie dan telt hetzelfde voor dieren, waarbij dierenartsen en de farmaceutische industrie de grote winnaars zijn.

Met het vaccineren van dieren praten we over een geweldig verdienmodel, waar alleen al in Amerika in het jaar 2015 een bedrag van 5,5 miljard dollar mee was gemoeid. Een andere dierenarts, Patricia Jordan, zegt daarover het volgende:

"Mijn ervaringen in de dierenklinieken waar ik heb gewerkt is dat ongeveer 15 procent van het inkomen van die klinieken afkomstig was uit vaccinaties en 65 procent voor het behandelen van ziektes die het gevolg zijn van vaccinaties. Want, wanneer jouw hond een chronische ziekte ontwikkelt na een vaccinatie, dan is dat een levenslang inkomen voor de kliniek. Niet zo moeilijk dan dat zij adviseren om te vaccineren".

En zo worden de dieren aan de lopende band ingespoten en lopen eigenaren daarna de deur plat bij de dierenarts met allerlei vreemde kwalen.
Dit, terwijl er zonder vaccinaties ook vaak bij dieren fantastische resultaten worden geboekt met natuurlijke middelen zoals bijvoorbeeld CBD olie bij epilepsie.



CBD olie heeft naast bovenstaande kwaliteit nog veel meer gezondheidsvoordelen voor je huisdier. CBD werkt ook goed bij angst, depressies en ontstekingen. Dit telt ook voor dieren.

Met een klein flesje voor kleine dieren en een wat groter flesje voor grotere dieren, ben je een stuk goedkoper uit dan met regelmatige bezoeken aan de dierenarts.

Hierna nog een tip van een lezer voor mensen met een kleine portemonnee:

Hoi, ik wil toch even reageren over het onderwerp colloïdaal zilver ...

Graag wil ik dieren liefhebbers erop attenderen dat dit goedje ook ontzettend goed is voor dieren!

Ik heb namelijk het volgende zojuist meegemaakt...

Mijn ontzettende lieve poes kruimel, was crolls en op een erg vroege ochtend was ik nog te slaperig, toen ik de rest naar buiten liet gaan (ik heb 7 katten), en jahoor, kruimel schoot ook naar buiten, en ik kon prevelen en/of lokken met snoepjes, maar niks hielp om haar nog binnen te krijgen, de roep van de natuur was vele malen sterker, dan die van mij, hahaha.

Jullie raden het al, 1 dag later kwam ze weer thuis, en natuurlijk zwanger... nu is dat opzicht niet zo erg, al had ik het liever nog ff een jaartje uitgesteld.

De zwangerschap van kruimel ging prima, tot op de dag dat de weeën begonnen. Om 0930 begon het, maar pas rond 1300uur kreeg ik met moeite de 1ste eruit...dood... de 2de kwam ook dood eruit, maar die heb ik kunnen reanimeren (1630uur), toen stokte het helemaal, dierenarts geweest, injecties gehad, toen had ik om 2100uur weer 1, ook dood, en er zaten nog steeds kittens in de buik voelde ik. uiteindelijk heb ik haar rond middernacht bij de dierenarts gebracht voor een keizersnee, waar tot mijn grote verbazing toch nog 2 levend uit zijn gekomen!!

Maar toen begon de ellende....

Ze bleef na de ingreep hoge koorts houden, daar kreeg ik medicatie voor, 2 dagen na de operatie was haar hele buik weer open, de hechtingen waren los gegaan. Toen met het hele spul weer naar de dierenarts toe, alles achter gelaten, en hopen dat het goed kwam, 1dag later mocht ik haar weer ophalen gelukkig.

Al was mijn blijheid voor korte duur, ze werd warmer en warmer, totdat er amper nog leven inzat, ik weer terug naar de dierenarts, en toen moest ze blijven, er waren ontstekingen bij gekomen, nou met toch een soort van tegenzin heb ik haar achter gelaten, ze is in een tijdsbestek van 1,5wk nog 4x geopereerd om de ontstekingen weg te krijgen, hetgeen de dierenarts niet voor elkaar kreeg, dus toen kreeg ik het telefoontje... je moet haar maar laten inslapen, want wij zijn uitbehandeld, we hebben alle soorten antibiotica geprobeerd, en niks helpt, het is waarschijnlijk een superbacterie!!

En daar mocht ik het mee doen, zoo...dat kwam ff rauw op mn dak, pfff, het beesie is nog geen 3jr, in de bloei van haar leven... geen haar op mijn hoofd
die ook maar overweegt om haar een spuitje te geven.

Dus kon ik haar diezelfde dag ophalen, met 2 grote gaten in de buik vanwaar de drain had gezeten, de wonden wilde niet meer dicht, huid stierf af, etc...

Ik heb duidelijk mijn ongenoegen geuit bij hem, ook al tijdens de opname periode, om hem colloïdaal zilver te gebruiken, ik vroeg hem dat in de open wonden te spuiten, maar dit weigerde hij.

Toen ik haar ophaalde zei hij nog heel cynisch, zo, nu kan jezelf colloïdaal zilver in de wonden spuiten.

Eenmaal thuis heb ik 6-7x per dag een grote spuit CZ in de wonden gespoten, na het weekend belde de arts weer, dinsdag weer langs gegaan, wat bleek, de koorts had ik inmiddels onder controle, en de wonden zagen ernaar mijn mening ook beter uit, de arts kon niks anders doen dan dat bevestigen.

Uiteindelijk ben ik niet meer terug geweest, ik had een soort van ijdele hoop dat hij mij nog wel zal bellen, want hij heeft mij 4x gevraagd het leven van mijn lieve kruimel te beëindigen, en oef, wat zat hij fout zeg!!

En wat ben ik blij dat ik mijn gevoel gevolgd heb hierin.

Nadat ik de hechtingen er na 23dagen uit heb gehaald, heb ik ook de kap af kunnen doen, de enige gaten die er nog waren, waren van de drain, al waren deze al een stuk kleiner, wat volgens hem ook nog maanden zou duren, voordat die dicht zouden gaan.

Nu zijn de kittens bijna 8 weken oud, kruimel is weer helemaal de oude, gezond , geen gaten meer te zien, en dit allemaal dankzij colloïdaal zilver .

Dit verhaal wilde ik toch even delen met alle andere dieren liefhebbers die wellicht hier ook artikelen lezen.

De moraal van het verhaal is dat met eenvoudige middelen zoals CBD en een goede kwaliteit colloidaal zilver voor je huisdier, je waarschijnlijk heel veel kunt besparen op de uitgaven voor een dierenarts en bovendien zal je huisdier je dankbaar zijn.