zondag 24 oktober 2021

Jurist: ‘Dit is een pandemie van misdaden tegen de menselijkheid’

 

Massavaccinatie in Dornbirn, Oostenrijk (Asurnipal CC BY-SA 4.0)

Jurist: ‘Dit is een pandemie van misdaden tegen de menselijkheid’

Oostenrijk denkt aan lockdowns voor ongevaccineerden als het op IC’s te druk wordt. Bondskanselier Alexander Schallenberg vindt dat ‘er te veel weigeraars en twijfelaars zijn’. “We dreigen een pandemie van ongevaccineerden in te struikelen,” zei hij.

Op de Oostenrijkse IC’s liggen nu 220 coronapatiënten. Als dat er 500 worden, krijgen ongevaccineerden geen toegang meer tot de horeca. Als het aantal stijgt tot 600 dan mogen ze alleen in specifieke gevallen hun huis verlaten.

“De pandemie is nog niet achter de rug,” zei Schallenberg, die eerder deze maand het stokje overnam van Sebastian Kurz. In Oostenrijk is iets meer dan 61 procent van de bevolking volledig gevaccineerd, blijkt uit cijfers van datasite Our World in Data.

Geen vrije keuze

“Voor de mensen die roepen dat je een keuze hebt. Ja, je hebt een keuze, maar geen vrije keuze,” reageert jurist Ghislen Nysten. “Dit is ‘vrijheid’ die wordt betoogd in een Totalitaire Staat zoals China.”

“En wat nou pandemie van ongevaccineerden? Nee, dit is een pandemie van misdaden tegen de menselijkheid,” benadrukt Nysten.

Ik zal nooit buigen voor deze tirannie

Robert Jensen zegt hierover: “Lockdown alleen voor ongevaccineerden. Wow. Vera Sharav overleefde de Holocaust. Verloor haar familie. Ze zegt: ‘Ik kan niet geloven dat 80 jaar later ik weer moet vechten met dezelfde krachten’. Zij weet en ziet het. Ik zal nooit buigen voor deze tirannie. En met mij velen. Toch?”

FVD-voorman Thierry Baudet antwoordt: “Absoluut. Met nog zeer vele anderen sta ik naast je!”

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...