dinsdag 5 oktober 2021

Pure horror: arts ontdekt raadselachtige ‘zwarte structuren’ in bloed van gevaccineerde patiënten

 



Foto: Zandre Botha (Videostill Rumble/Stew Peters Show)

Pure horror: arts ontdekt raadselachtige ‘zwarte structuren’ in bloed van gevaccineerde patiënten

in Mens en Dier 5 oktober 2021 11:40 50 Reacties

 

Steeds meer patiënten van de Zuid-Afrikaanse arts Zandre Botha krijgen last van bijwerkingen na het coronavaccin. Denk daarbij aan trombose, embolieën, cognitieve problemen, zenuwpijn en kortademigheid. Ze besloot het bloed van haar patiënten te onderzoeken onder de microscoop en is zich rot geschrokken.

De rode bloedcellen van gevaccineerden waren onherkenbaar misvormd, zei dr. Botha in de Stew Peters Show. “Ik heb dat nog nooit eerder gezien. Ik was geschokt,” aldus de arts, die dit al 15 jaar doet.

https://rumble.com/vnbgal-never-before-seen-blood-doctor-reveals-horrific-findings-after-examining-vi.html

 


 Zwarte structuren

Ze trof ook ‘zwarte structuren’ aan in het bloed van iedere gevaccineerde patiënt met klachten. “Ik ben heel erg geschrokken,” zei ze.

Botha wist bovendien de hand te leggen op een Janssen-vaccin en heeft de inhoud ervan onder de microscoop gelegd. “Ik was heel erg geschokt want datgene wat ik aantrof in het bloed van mijn patiënten zat ook in het vaccin.” Ze doelde daarmee op de zwarte substantie, die bestaat uit talloze schijven met gaten erin.

 

Acht hartaanvallen in vijf uur

De arts ontdekte ook vreemde rechthoekige structuren in het vaccin. “Ik huil als ik dit soort dingen zie. Ik huil als deze patiënten binnenkomen.” Ze zei dat één van haar patiënten na het vaccin acht hartaanvallen in vijf uur had gekregen en nu op de IC ligt. “Ik hoop dat ik hem kan helpen.”

Vorige week werd veneuze trombose, een bloedprop in een ader, toegevoegd aan de bijsluiter van het coronavaccin van Janssen.

 

https://www.ninefornews.nl/pure-horror-arts-ontdekt-raadselachtige-zwarte-structuren-in-bloed-van-gevaccineerde-patienten/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...