woensdag 15 december 2021

Aan degene die bereid is en open staat voor een ander verhaal van een wakkere mooie inspirerende oude ziel

19 november 2021

 

Lieve medemens, als je wilt, kan ik je misschien uitleggen wat er op dit moment aan de hand is. Misschien geeft het je een kader van waaruit je bepaalde dingen vanuit een ander perspectief kunt bekijken als je beslist wat je met toekomstige vaccinatieprogramma’s moet doen, schrijft Daniëlle op haar Telegramaccount.

Het belangrijkste is misschien wel om naar je eigen intuïtie te luisteren. Als er iets in je is dat zegt dat het niet goed voelt of niet juist is, dan is het dat waarschijnlijk niet. Wij mensen hebben veel meer kwaliteiten dan ons is aangeleerd. En je intuïtie is de belangrijkste.

We zijn letterlijk dom gehouden.

Er is een machtselite van een aantal (ca 13-15) zeer rijke families, o.a. de Rockefellers, Rothchilds die door de eeuwen heen een wereldwijde machtsstructuur over de bevolking hebben gecreëerd.

Ze hebben niet het beste met ons voor. Het enige dat telt is het behoud van hun machtspositie.

Zij veroorzaken dood en verderf op vele gebieden. Ze creëren oorlogen en verdienen bakken met geld. Hun invloed is diep geworteld in de wereld. Ze hebben letterlijk de touwtjes in handen. Ik kan je daar veel over vertellen als je wilt.

Maar goed. Wat nu belangrijk is om te weten, is dat zij de groeiende wereldbevolking willen blijven beheersen. Zij hebben daarvoor plannen en agenda’s opgesteld. Die zijn zeer duister. Kort gezegd, ze willen een centrale machtsstructuur, zeg maar een wereldregering naar Chinees model. Dus eigenlijk een weg naar dictatuur en onderdrukking. Het einde van de vrijheid.

Deze plannen worden onthuld door een groeiende groep mensen. Deze “ontwaakte” groep is nog erg klein (10%) maar groeit snel. Meer en meer mensen worden wakker.

De rest “ziet” het helaas niet en volgt slaafs wat onze regering ons via regelgeving opdringt. Ons helder denken, ons gezond verstand is zwaar vertroebeld door zeer geavanceerde hersenspoeling via de televisie. Ik kijk al heel lang geen tv meer en kan je adviseren om het tv kijken te beperken. Onze geest wordt gekneed. Mensen denken dat ze autonoom denken en handelen, maar dat is een grote misvatting.

Goed, ik stop hier even, want ik zou kunnen blijven schrijven. Wat ik je wel wil vertellen is dat het hele vaccinatieprogramma onderdeel is van hun agenda. Ik wil er bij je op aandringen om geen vervolgvaccinatie te nemen. Dat spul is fout. Herstelbaar voor de één of twee vaccins die je nu hebt genomen, maar ga er niet mee door. Alsjeblieft.

Als je de beslissing neemt om niet door te gaan, zul je zien dat je hele gevaccineerde omgeving je aanvalt. Met argumenten van de tv. Maar zoals ik al uitlegde, de media wordt volledig gecontroleerd door de politiek en de politiek wordt gecontroleerd door die machtselite, ook wel bekend als Deepstate.

Het heeft niets met samenzwering te maken, maar zo worden we geframed om het serieuze tegengeluid belachelijk te maken en te neutraliseren.

Het is een zware strijd die we voeren. We zijn in oorlog met een onzichtbare vijand. Maar ik verzeker je dat het de moeite waard is. We vechten voor de vrijheid van ons nageslacht en vrijheid. Ik weet niet of je kinderen hebt, maar ze zullen later trots op je zijn als je kiest om aan de goede kant van de geschiedenis te staan.

Laat dit bezinken.

Deze informatie bedoel ik, en niet de moed in je schoenen. Je kunt altijd contact met me opnemen. Respect voor elke weg die je hierin kiest.

Het is jouw keuze.

 


https://www.frontnieuws.com/aan-degene-die-bereid-is-en-open-staat-voor-een-ander-verhaal-van-een-wakkere-mooie-inspirerende-oude-ziel/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...