dinsdag 19 juli 2022

De grootste misdaad ooit tegen de mensheid (Covid-vaccins) – Christine Anderson – EU-parlement – 05 juli 2022

Door  DissidentNL  -  2022-07-14


Ik ben er vrij zeker van dat deze vaccinatie het grootste schandaal in de medische geschiedenis zal worden en bovendien bekend zal staan als de grootste misdaad die ooit tegen de mensheid is begaan. Dat is eigenlijk waar we het over hebben dames en heren.

Wat hebben ze hier in godsnaam mee gedaan? Het is eigenlijk, het is absoluut niet te geloven, zegt Christine Anderson.

Wat ik ga zeggen, zal ik zeggen tegen elke gekozen volksvertegenwoordiger van elke westerse democratie:

Ik vraag jullie, wat hebben jullie gedaan?

Je hebt je werk niet gedaan en zeg me niet dat je het niet wist, want iedereen had het kunnen weten, als je genoeg moeite had gedaan om om de mensen te geven, als je genoeg moeite had gedaan om je werk te doen, had je het moeten weten.

En bovendien is het uw verdomde taak om het te weten, het is uw taak om de mensen te beschermen door wie u bent gekozen.


https://dissident.one/2022/07/14/de-grootste-misdaad-ooit-tegen-de-mensheid-covid-vaccins-christine-anderson-eu-parlement-05-juli-2022-3-min-video/


Help ons de censuur van BIG-TECH te omzeilen en volg ons op Telegram:

Telegram: t.me/dissidenteen

https://dissident.one/2022/07/14/de-grootste-misdaad-ooit-tegen-de-mensheid-covid-vaccins-christine-anderson-eu-parlement-05-juli-2022-3-min-video/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...