donderdag 3 november 2022

Voormalig vicepresident van Pfizer: er is géén coronapandemie geweest


Onafhankelijke onderzoekers hebben sterk bewijs geleverd waaruit blijkt dat er geen coronapandemie is geweest. Dat heeft Mike Yeadon, voormalig vicepresident van Pfizer, gezegd op CHD.TV.

De sterfgevallen kunnen volgens hem in het beste geval worden geclassificeerd als medische fouten en in het ergste geval als moord.

Nogal schokkend

“We zijn vanaf het begin voorgelogen,” zei Yeadon. “Ik geloof niet dat er een nieuwe veroorzaker van ziekte en sterfte is, behalve de respons van overheden op de neppandemie.”

“Ik weet dat dit nogal schokkend is,” vervolgde hij. “Het klinkt als een complottheorie, maar ik zeg het zoals ik het zie.”

Goed mis

Ze hebben gelogen over de gezondheidscrisis, ze hebben gelogen over de noodzaak en het nut van de maatregelen en ze hebben gelogen over de ontwikkeling, de goedkeuring en het gebruik van de zogenaamde ‘vaccins’, aldus Yeadon.

De ex-vicepresident van Pfizer wist dat het goed mis was toen Boris Johnson zei dat mensen thuis moesten blijven. Veel andere landen kozen voor dezelfde aanpak. “Ik dacht bij mezelf: mijn god, we dreigen de vrije wereld te verliezen.”



Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...