donderdag 19 januari 2023

Jacinda Ardern stapt op als premier terwijl burgers haar arrestatie eisen voor “misdaden tegen de mensheid”

januari 19, 2023   6222   62

Jacinda Ardern heeft aangekondigd dat ze aftreedt als premier van Nieuw-Zeeland, wat miljoenen mensen ertoe aanzette om via social media te eisen dat de extreemlinkse autoritaire politica voor de rechter wordt gedaagd voor haar misdaden, bericht Newspunch.

 

Ardern, die een World Economic Forum Young Global Leader is, zal uiterlijk op 7 februari het ambt van premier neerleggen, nadat ze had verklaard dat ze “niet langer genoeg in haar mars had” voor de baan.

“Ik vertrek, want bij zo’n bevoorrechte rol hoort verantwoordelijkheid. De verantwoordelijkheid om te weten wanneer je de juiste persoon bent om te leiden en ook wanneer niet,” zei Ardern. “Ik weet wat deze baan vergt. En ik weet dat ik niet meer genoeg in mijn mars heb om het recht te doen. Zo simpel is het.”

“Ik ben menselijk, politici zijn menselijk. We geven alles wat we kunnen, zolang we kunnen. En dan is het tijd. En voor mij is het tijd.”


Tijdens de COVID-19 pandemie legde Ardern het Nieuw-Zeelandse publiek draconische lockdowns op. Nadat de beperkingen kortstondig waren opgeheven, stelde het land na de melding van één enkel geval van COVID-19 opnieuw lockdowns in, waarbij de burgers werden opgeroepen thuis te blijven, behalve in gevallen van “essentiële persoonlijke verplaatsingen.”

Ardern heeft ook de parlementsverkiezingen in augustus 2020 met vier weken uitgesteld vanwege de pandemie: “Uiteindelijk wil ik ervoor zorgen dat de verkiezingen goed verlopen en dat alle kiezers de beste kans krijgen om alle informatie te ontvangen die ze nodig hebben.”

De bevolking van Nieuw-Zeeland heeft het haar niet vergeven dat zij Nieuw-Zeeland heeft gebruikt als proeftuin voor het beleid van het World Economic Forum en vaccins heeft opgedrongen aan de goedgelovigen en kwetsbaren in de samenleving.

Social media werden overspoeld met oproepen om Ardern te arresteren voor “misdaden tegen de mensheid” onmiddellijk na het nieuws dat ze zal aftreden als premier.





Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. 

https://www.frontnieuws.com/jacinda-ardern-stapt-op-als-premier-terwijl-burgers-haar-arrestatie-eisen-voor-misdaden-tegen-de-mensheid/ 


Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...