zondag 30 april 2023

Klokkenluider: overheid is ’tussenpersoon’ in enorme kindersmokkeloperatie


De Amerikaanse overheid is betrokken bij kinderhandel, beweert een klokkenluider. Tara Lee Rodas zei voor de House Judiciary Committee dat de Amerikaanse overheid optreedt als ‘tussenpersoon’ in een geraffineerd netwerk voor kinderhandel.

“Ik dacht dat ik zou helpen om kinderen te plaatsen bij liefhebbende ouders,” zei ze. “Ik ontdekte in plaats daarvan dat kinderen worden verhandeld via een geraffineerd netwerk.”

Duistere realiteit

Rodas bood aan om de regering-Biden te helpen bij het oplossen van de crisis bij de zuidelijke grens. Ze dacht in eerste instantie dat ze zou helpen om kinderen bij een liefhebbend pleeggezin te plaatsen, maar werd al snel geconfronteerd met de duistere realiteit.

De kinderen kwamen niet terecht bij pleeggezinnen, maar vielen in handen van criminelen, smokkelaars en leden van transnationale criminele organisaties. Sommigen van hen zien kinderen als goederen die kunnen worden verhandeld om geld te verdienen.

Verschrikkelijke onthulling

Rodas zag met eigen ogen hoe kwetsbare kinderen werden uitgebuit. Uit haar getuigenis blijkt dat de Amerikaanse overheid medeplichtig is aan een enorme kindersmokkeloperatie.

We boden de kinderen niet de Amerikaanse droom, maar onderwierpen hen aan moderne slavernij, aldus de klokkenluider. “Dat was een verschrikkelijke onthulling.”

“Ik was persoonlijk getuige van de verschrikkingen van kinderhandel en -uitbuiting. Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn na wat ik heb gezien.”

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...