woensdag 24 mei 2023

Ongevaccineerde Untermensch

 mei 24, 2023  5092   20 

 

Wat beangstigend is, is hoeveel mensen bereid waren om ons in de gevangenis te zetten, ons naar kampen te sturen, ons te beletten onze zieke familieleden te zien, ons onze banen af te nemen. – reactie van coolair671

De vader van mijn vrouw heeft ons praktisch verstoten omdat we de prik niet namen. Twee jaar later werden we ziek en herstelden we ervan en daarna de prik ook niet genomen en onze gezondheid doet het uitstekend. Ondertussen heeft hij al zijn boosters gekregen en heeft nu chronische gewrichtsproblemen en hartproblemen. Ja, ik kan zeggen dat we de juiste keuze hebben gemaakt. – reactie van The Barbell Lifestyle

“Als je moet worden overgehaald, onder druk gezet, voorgelogen, gestimuleerd, gedwongen, gepest, sociaal beschaamd, met schuldgevoelens bejegend, bedreigd, gestraft en gecriminaliseerd … Als dit allemaal noodzakelijk wordt geacht om je gehoorzaamheid te verkrijgen – kun je er absoluut zeker van zijn dat wat wordt gepromoot niet in jouw belang is ” – reactie van Ian Watson

Video Link (Twitter) https://twitter.com/i/status/1660067082220838916

Backup:

THE UNVACCINATED | “Nobody is Safe!”

Video Link on Rumble: https://rumble.com/v2p041k-the-unvaccinated-nobody-is-safe.html

Ik ben dol op deze historische videocollages, schrijft Unbekoming.

Voor degenen die de propaganda gemist hebben en dachten dat ze naar het “nieuws” keken, is het een prachtige spoedcursus over de kamerbrede propaganda.

Voor degenen die wisten wat er aan de hand was, is het een herinnering aan waar we aan blootgesteld werden, en misschien aan de stukjes die we gemist hebben.

Ik vroeg me af wie deze bundeling heeft samengesteld, en deze is gemaakt door Matt Orfalea, dus bedankt Matt. U kunt hem hier vinden en steunen: Matt Orfalea – YouTube

Ik ben blij dat de video goed ingaat op “Je eigen onderzoek doen”, of zoals Jimmy Dore ons zo briljant in herinnering bracht, wat vroeger “lezen” werd genoemd:

Gehoorzaamheid

Bekijk nu (3 min) | “Het ergste probleem van iedereen in een samenleving is dat de meerderheid van de mensen schaapachtig is in hun gehoorzaamheid en conformiteit aan het gezag, zelfs als ze opgedragen worden handelingen te verrichten die tegen hun echte waarden en overtuigingen ingaan.”

 

Niemand is veilig totdat iedereen veilig is” is de andere kant van Cuomo’s “als alles wat we doen slechts één leven redt, ben ik gelukkig”.

“Niemand”, “iedereen” en “slechts één” zijn allemaal eufemistische afleidingen van “Nul”.

Op Nick Hudsons prachtige drie algemene vuistregels voor het herkennen van bedrog:

1.    Als een probleem wordt voorgesteld als een wereldwijde crisis, dan is het bedrog.

2.    Als de enige oplossingen die worden toegestaan, mondiale oplossingen zijn, die mondiale autoriteit vereisen, dan is het bedrog.

3.    Als wetenschap wordt voorgesteld als statische kennis (consensus), De Wetenschap™; dan is het bedrog.

Ik wil de “tel” van “Nul” en al zijn eufemismen toevoegen.

“Nul” is het sjibbolet van de totalitaire tiran.

Het maakt niet uit hoeveel letters ze achter hun naam hebben; het maakt niet uit hoe zacht of elegant ze spreken, het maakt niet uit hoe mooi ze zijn of welk pak of gewaad ze dragen.

Als ze aandringen op “Nul” iets, zijn ze een gevaarlijke totalitaire tiran en moeten ze dienovereenkomstig gehoord en begrepen worden.

Als u nog niet bent gezwicht voor de prik, staat u onder toenemende druk, uit alle hoeken. In NSW bijvoorbeeld zijn ze begonnen met het “teruggeven” van enkele van de vrijheden die ze hebben gestolen, maar alleen aan de geprikte en slechts zeer voorwaardelijk.

Anderen worden geconfronteerd met direct banenverlies of aanzienlijke druk van de werkgever onder dreiging van banenverlies, als ze zich er niet aan houden. De ongeprikten zijn dus de Untermensch (zoek maar op) geworden. – Strategy: “I’m waiting for Novavax” – Lies are Unbekoming (substack.com)

In minuut 1.54 horen we Alan Dershowitz zeggen: “Je hebt geen recht om je niet te laten vaccineren.”

Ik had gemist dat hij dat had gezegd (nog een reden waarom deze collages geweldig zijn). Alan is constitutioneel jurist aan Harvard (hij heeft scripties per kilo).

 

In minuut 7.30 zegt Geraldo Rivera: “Je hebt geen individuele rechten als het gaat om het vaccin,”

Ze zeiden allebei de sjibbolet, we kunnen ze zien voor wat ze waren (en tenzij ze zich volledig hebben verontschuldigd, voor wat ze nog steeds zijn).

In minuut 1.56 zegt Neil deGrasse Tyson: “Je hebt niet het recht om iemand anders te infecteren.”

Nou, we weten wat Neil was en nog steeds is, dus we hoeven geen excuses te zoeken.

Wat Neil hier bedoelt is “externaliteit”. Ik schreef er al over in september 2022 en het is het herhalen waard. Wat zij hebben gedaan is “externaliteiten” stevig op tafel leggen en het idee blijven bewapenen:

Bob Moran – Lies are Unbekoming (substack.com)

Die laatste regel is het herhalen waard:

“We wisten dat het aanpakken, het proberen uit te roeien zou betekenen dat we de dingen die ertoe doen zouden vernietigen en in feite een krankzinnige samenleving zouden creëren.”

Het “het” waar hij in deze passage naar verwijst is duidelijk het risico om oma te besmetten met een virus.

Maar het hogere “het” waar deze passage onder valt, is wat de technocraten en De Wetenschap “externaliteiten” noemen. We zullen de komende jaren nog veel horen over externaliteiten.

Dictionary.com definieert het als:

“Een neveneffect van een proces of activiteit, vooral een negatief effect van een economische activiteit dat niet in de prijs van het geproduceerde wordt verdisconteerd.”

Met andere woorden, iets dat ik doe, dat NIET wordt “meegerekend” en dat gevolgen heeft voor anderen.

Anders gezegd, iets wat het individu doet dat gevolgen heeft voor het collectief.

Anders gezegd, iets wat ik doe dat een negatieve invloed heeft op het grotere geheel.

Het systeem dat om ons heen wordt opgebouwd, is een systeem dat het concept van externaliteit gebruikt om gedrag te controleren, te beïnvloeden en uiteindelijk af te dwingen.

 

Bijvoorbeeld: een paar weken geleden boekte ik een Qantas-vlucht, en voordat het boekingsproces was voltooid, vertelde de website me hoeveel kilo koolstof mijn reis in het klimaat zou brengen en of ik wat geld wilde uitgeven om het effect te “compenseren”.

De kilo’s koolstof zijn de externe effecten, onmiddellijk en efficiënt berekend en aan mij gepresenteerd op een manier die inspeelt op mijn schuldgevoel en/of mijn verlangen om een goed lid van de gemeenschap en wereldburger te zijn.

De volgende stap is dat het onvrijwillig wordt, en elke kilo koolstof wordt berekend en expliciet aangerekend aan elke vlieger.

De volgende stap is om mij een “kilovergoeding” voor het jaar te geven, en zodra ik of mijn gezin die verbruikt heeft, kan ik niet meer vliegen tot een nieuw jaar en een nieuwe kilovergoeding.

Maar zoals Bob net zei: “Het aanpakken, het proberen uit te roeien zou betekenen dat we de dingen die er toe doen vernietigen en in feite een krankzinnige samenleving creëren.”

Externaliteit en spontaniteit zijn verwant en verbonden en zijn in zekere zin twee kanten van dezelfde medaille. Mens zijn, is spontaan zijn en daardoor heb je invloed op anderen en op het geheel.

In minuut 3.32 hebben we Ben Shapiro. Neeeee…

Ik had geen idee dat ook hij in dec 2020 ervoor viel.

Heeft hij zijn excuses aangeboden? Zeg me alsjeblieft dat hij zijn excuses heeft aangeboden. Alsjeblieft!

“Om publieke steun op te bouwen voor dit dwangprogramma…” deden ze aan grootschalige en zeer geraffineerde propaganda.

The Unbekoming Express – Edition 3 – Lies are Unbekoming (substack.com)


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. 

https://www.frontnieuws.com/ongevaccineerde-untermensch/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...