donderdag 7 september 2023

Is het Westerse medische systeem moorddadig geworden?

september 7, 2023   2094   12  


Foto ter illustratie © JoLynne Martinez (CC BY-NC-ND 2.0)

Op 4 september, de Labor Day, berichtte ik over de conclusie van twee Japanse wetenschappers dat Covid en zijn varianten gefabriceerde virussen zijn die door mensen zijn gemaakt, en dat ze niet in omloop zijn gekomen door uit laboratoria te ontsnappen. Ik onderzocht de ernstige implicaties. Er worden duidelijk agenda’s gediend ten koste van de bevolking, schrijft Paul Craig Roberts.

 

Gisterochtend had ik de gelegenheid om een viroloog en een arts die betrokken is bij klinisch onderzoek te ondervragen. Ik vroeg hen of er onder wetenschappers enige discussie bestaat over waarom virussen worden gemaakt en vrijgelaten. Ze vertelden me dat sommigen zich ervan bewust zijn dat Covid-19 en Omicron laboratoriumcreaties zijn, en dat Omicron een teleurstelling was voor de makers omdat het een soort zwakkere vaccinstam bleek te zijn.

Een van hen zei dat een minderheid van de wetenschappers begrijpt dat het uitbrengen van door de mens gemaakte virussen duidt op een agenda die aan het werk is, maar dat de meerderheid van de wetenschappers de lijn van het officiële narratief volgt, bang om van onderzoekssubsidies afgesneden te worden of ontslagen te worden voor het “verspreiden van verkeerde informatie”. Zodra feiten werden vervangen door onware officiële narratieven, hadden wetenschappers geen poot meer om op te staan. Bewijs wordt genegeerd, omdat het een bedreiging vormt voor het narratief. Zo doet het medische establishment alsof Covid “vaccin” verwondingen zeldzaam zijn en dat het grote aantal ongekende plotselinge sterfgevallen van atleten, fysieke trainers, entertainers, bedrijfsartsen en verpleegkundigen die tot vaccinatie werden gedwongen door een beroep te doen op beroemdheden om de weg te wijzen of door te dreigen met ontslag, slechts “toeval” is.

 

De ander zei dat in de klinische geneeskunde openlijk praten over gemanipuleerde virussen en de vrijlating ervan iemand onmiddellijk tot een uitgestotene maakt. Protocollen vervangen onafhankelijk wetenschappelijk oordeel. De protocollen worden opgesteld door artikelen die geschreven zijn met Big Pharma onderzoekssubsidies en verspreid worden via prestigieuze medische tijdschriften zoals The Lancet en de New England Journal of Medicine. In de Amerikaanse geneeskunde, die steeds meer bedrijfsmatig wordt, zijn artsen werknemers, geen onafhankelijke beoefenaars, en hebben ze geen alternatief voor het volgen van protocollen. Op deze manier worden medische beslissingen gecontroleerd ten behoeve van de agenda. Omdat de FDA, CDC en NIH “draaideur”-relaties hebben en patenten delen met Big Pharma, maken de regelgevende instanties deel uit van de politie voor het handhaven van protocollen.

Dit vertelt u hoe moedig en openhartig de klokkenluiders zijn en waarom het hen zo veel kost om de waarheid te vertellen.

Bedrijfsgeneeskunde en verzekeringsmaatschappijen hebben van “gezondheidszorg” een moordmachine gemaakt. Een jaar of wat geleden was ik volgens mij getuige van een ziekenhuismoord, of ik moet zeggen dat het toen vragen bij me opriep. Een vrouw die haar borstkanker ontkende, had het verborgen gehouden, maar toen de pijnscheuten te veel werden om te verbergen, werd het opgemerkt en slaagde een familielid erin om haar naar een ziekenhuis te brengen. De vrouw kon voor zichzelf zorgen, maar was binnen 40 minuten na aankomst in het ziekenhuis dood. Ik vroeg me af of het ziekenhuis, dat een hopeloos geval zag, ervoor had gekozen om haar te laten inslapen in plaats van haar pijnstilling te geven terwijl ze haar leven thuis voortzette.

Deze verontrustende gedachte kwam onlangs weer naar boven toen een vriend me vertelde dat een ziekenhuis zijn vader voor zijn dood vermoordde door hem van zijn infusen te halen en hem uit te drogen tot hij dood was, en dit zonder dat er een overeenkomst was om hem te laten sterven. Mijn vriend zei dat hij gewaarschuwd was door een vriend wiens vader in het ziekenhuis lag voor een niersteen. De opioïdenverslavingscrisis werd gebruikt om hem pijnstillers te ontzeggen, maar door de enorme pijn kon hij niet eten en mocht hij sterven.

Zoals mijn vriend het ziet, is de gezondheidszorg in de VS “kuddegezondheidszorg” geworden in plaats van geïndividualiseerd. Alles is een protocol. Onafhankelijk denken is voor geen enkele bedrijfsarts toegestaan, en als een arts onafhankelijk denkt of een patiënt als een individu probeert te behandelen, wordt hij ontslagen.

Mijn vriend heeft geconcludeerd dat als je een dokter in een ziekenhuis bent, je het protocol volgt, uit het protocol voorleest, en dat is het. Blijkbaar is het protocol om gewoon mensen te doden, zonder te zeggen dat je mensen doodt. Dus euthanasie is een gevolg van het protocol.

Hopelijk zijn niet alle ziekenhuizen zo, maar als het eenmaal begint, verspreidt het zich. Aangezien onze samenleving op alle manieren wordt gebrutaliseerd, is het niet verwonderlijk dat ziekenhuizen executiecentra worden.

Ik herinner me nog dat mensen thuis stierven, verzorgd door hun familie. In de loop van mijn leven heb ik beschaving, familie, moraal, integriteit en respect voor de waarheid zien verdwijnen.

Wat houden we over?

 


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws.

https://www.frontnieuws.com/is-het-westerse-medische-systeem-moorddadig-geworden/

 

Japanse wetenschappers stellen vast dat Covid-19 en alle varianten laboratoriumcreaties zijn

Onze heersers bootsen het Boek Openbaring na. De oorlog is al jaren op ons losgelaten. Covid en zijn in laboratoria gemaakte varianten zijn het begin van de pest. Hongersnood is in de maak met het slachten van vee om een betwiste opwarming van de aarde tegen te gaan, het onthouden van kunstmest aan boeren, sancties … Meer lezen overJapanse wetenschappers stellen vast dat Covid-19 en alle varianten laboratoriumcreaties zijn

Frontnieuws

https://www.frontnieuws.com/japanse-wetenschappers-stellen-vast-dat-covid-19-en-alle-varianten-laboratoriumcreaties-zijn/

 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...