woensdag 25 oktober 2023

De Lockdown heeft mensen veranderd

 Mensen zijn anders sinds de pandemie. Ligt het aan mij?

oktober 25, 2023

 

Of het nu gaat om COVID, migranten, transseksuelen, Oekraïne of Gaza, de satanisten hebben vele manieren gevonden om de samenleving in stukken te snijden. Het is tijd om ons te verenigen rond onze gemeenschappelijke vijand, de Rothschild WEF, die verantwoordelijk is voor de meeste van onze ellende. Richt uw woede op hun agenten, niet op de mensen die zij gedupeerd hebben, schrijft Henry Makow.

“Mensen lijken anders, ik verafschuw de detailhandel nu absoluut. Er zijn overal onbeschofte, egoïstische en onverschillige mensen die u aanstaren. Het voelt alsof ze in hun eigen wereld zitten en dat de rest er niet toe doet. Hetzelfde geldt voor autorijden, ik hou van autorijden maar nu verafschuw ik dat ook.”

“Het is alsof mensen erg korte lontjes hebben, ze reageren altijd op dingen die nooit een probleem zouden mogen zijn. Iedereen die ik spreek heeft constant last van hersenmist en het is alsof ze in trance zijn.”

“Vroeger vond ik het leuk om in de stad te zijn. Nu niet meer; het is een heel andere sfeer.”

EDIT 1: Wow, het is duidelijk dat ik hier niet alleen ben. Misschien kunnen wij die dingen buiten het consortium zien, duidelijk zien dat het bergafwaarts gaat.

EDIT 2: Ik had niet verwacht dat het zou ontploffen met zoveel gelijkgestemde individuen. Ik denk dat het nu tijd is om sterke gemeenschappen te vormen binnen de gebieden waar we wonen.

De opmerkingen komen van deze site:
https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/17ejrv6/people_are_different_since_the_pandemic/

“Of mensen nu wisten dat de pandemie onzin was, of dat ze dachten dat het echt was, iedereen heeft een onverwerkt trauma.”

“Ik ben nog steeds boos dat niemand erover wil praten om mensen verantwoordelijk te stellen en om te kijken hoe we kunnen voorkomen dat dit nog een keer gebeurt.”

“Mensen die dachten dat het echt was (of in ieder geval emotioneel niet konden accepteren dat het onzin was) willen gewoon doorgaan alsof er niets gebeurd is.”

“Onverwerkt trauma, op wereldwijde schaal.”

“Mensen zijn in extreem diepe ontkenning over het feit dat openlijk wordt onthuld dat ze de afgelopen 3,5 jaar voor de gek zijn gehouden. En dan hebben we het nog niet eens over de psychologische effecten van het maskeren, wat nooit gezond of nodig was. Er was zoveel onderzoek in de gedragspsychologie over de menselijke behoefte aan expressieve communicatie in gezichten. Iedereen deed alsof dat een “samenzweringstheorie” was in 2020, alsof het Stillface-experiment nooit heeft bestaan. Alle cognitieve dissonantie komt weer boven en het ergste is dat de meeste van deze mensen nog steeds niet eens begrijpen wat hen is aangedaan.”

“JA. en wat er ook gebeurde was een groot trauma-afkickprogramma. getraumatiseerde, gebroken mensen zijn gemakkelijker te controleren. ze gebruiken MKUltra-technieken op iedereen en het is heel effectief. trauma is hoe je mensen breekt.”

“Dit is wat er gebeurt als iedereen vastzit aan banen om rekeningen te betalen, en die banen betalen de rekeningen nauwelijks meer. Mensen stralen letterlijk schaarste uit op alle niveaus; stemming, fysieke beweging, alles. Dit is wat de elite wilde en ze krijgen het. Het is jammer dat we ermee moeten leven EN er tegelijkertijd voor moeten betalen.”

 

“Mensen gaan zo op in hun gadgets dat het lijkt alsof niemand buiten hun gadgets bestaat.”

“Het valt gewoon samen met het feit dat iedereen blut is, overwerkt (of helemaal geen werk en toch geen $), niet alleen belachelijke, maar ONMOGELIJKE kosten van levensonderhoud, en heel weinig hoop in deze wereld. Dus elke keer dat u zich in het openbaar begeeft, is de kans groot dat u een hoop gestoorde/ongelukkige mensen tegenkomt die gewoon geen tijd of geduld hebben voor beleefdheden.”

“De grootste truc die de elite ooit heeft uitgehaald, was om elk gezin ervan te overtuigen dat zowel de vader als de moeder moesten werken, onder het mom van vrouwenrechten. In plaats daarvan had het aanvaardbaar moeten zijn dat de moeder of de vader werkte. We vernietigden gezinnen en stagneerden de loonstijging voor een generatie door de omvang van de beroepsbevolking te verdubbelen.”

“Nog belangrijker: Er MOET een enorm verschil zijn tussen wat zij hebben en wat u hebt. Het is belangrijk dat een groot aantal van ons in principe niets heeft. Het neofeudalisme heeft dit nodig om de boeren te arm te houden om zich tegen hen te organiseren.”

“100%… mensen zijn ruwer, staan op scherp & hebben voor niemand tijd. Gisteren nog stond ik in de rij voor een drive-through en de vrouw in de auto achter mij werd kwaad en schreeuwde zonder reden tegen mij en anderen. Het is dagelijkse kost om boze, onbeschofte mensen tegen te komen na de pandemie.”

“Ik zie het elke dag. Mensen zijn zo onbeschoft als de pest. De pandemie heeft er ook voor gezorgd dat zelfs de meest alledaagse taken langer duren en moeilijker zijn. Ik probeer mezelf eraan te herinneren dat we allemaal ongeziene gevechten voeren en ons best proberen te doen, maar er is geen reden voor al die onbeschoftheid. Deze wereld heeft meer vriendelijkheid nodig, dus ik probeer iedereen met respect te behandelen en mijn inzinkingen en kribbige buien te bewaren voor de privacy van mijn eigen huis.”

“Er is een verstoring in de samenleving en ik denk dat iedereen dat zeker kan voelen. Ik denk dat we allemaal PTSD hebben van covid, lockdowns en de rotzooi van de afgelopen jaren. Dit zat er al een hele tijd aan te komen, maar COVID was de druppel die de emmer deed overlopen. Voeg daar nu de inflatie aan toe en de angst voor wat de toekomst zal brengen met WOIII om de hoek en het is geen wonder dat iedereen gespannen, boos, depressief, gedemoraliseerd en klaar is om op elk moment de strijd aan te gaan. Ik moet toegeven dat ik extreem voorzichtig ben met anderen en de interactie met vreemden tot een minimum probeer te beperken.”

“Ja, echt waar. De elite is zich bewust van de kwelling die hun beleid bij de massa veroorzaakt. Naarmate de rijken rijker worden en de armen armer, zullen de armen steeds bozer worden. Omdat ze voortdurend genaaid worden en vastzitten.”

 

“Spike-eiwit bevindt zich in al onze hersenstammen en pre-frontale cortex. Beïnvloedt zowel de autonome functie als het plannen/beslissen. Perfect Storm.”

“De hersenen van mensen zijn kapot. Ik werkte in een verzorgingstehuis in New York en zag alle logica en rede in realtime uit de hoofden van mensen verdwijnen.”

“Ik merk dat iedereen nu op zijn hoede is; je wilt geen meningen geven die niet in lijn zijn met de MSM als je niet meteen ruzie wilt.”

“Ik heb hier een bericht over willen maken. Ik denk echt dat slaapgebrek hier de hoofdoorzaak van is. Mensen hebben echt 7-8 uur nodig en bijna niemand die ik ken krijgt dat. Het is nog erger sinds de pandemie en de toegenomen aantrekkingskracht van de algoritmen van sociale media voor onze aandacht ’s nachts. Toen ik me bewust begon in te spannen om altijd 8 uur slaap te krijgen, maakte dat cognitief zo’n verschil voor me. Als ik in het openbaar kom, zie ik hoe de meeste mensen niet volledig wakker zijn, en ik denk dat het een treffende beschrijving is. Slaaptekort, zodat ze niet volledig wakker zijn.”

“Ik ben gisteren de hele dag thuisgebleven om de overweldigende negatieve energie te vermijden die op dit moment bijna tastbaar aanvoelt. Ik kroelde liever met mijn hond en las een boek/Reddit. Ik heb het gevoel dat ik mijn geestelijke gezondheid moet beschermen tegen de mensen waarmee ik regelmatig omringd ben.”

“Honden zijn geweldig. Ze zijn niet veranderd. Ik bewonder hun optimisme en hun openheid voor het leven.”

“Holy shit, dus ik ben niet de enige. Deze microagressieve beweging is ZO irritant. Deze is me ook veel meer opgevallen. Mensen zien u duidelijk in hun periferie en lopen u dan in de weg of nemen een plaats voor u in. Van autorijden tot boodschappen doen. U wordt gedwongen om op ze te wachten (waar ze dan expres extra langzaam rijden) of om te reageren (meestal negatief) zodat ze weggaan of uit elkaar gaan. Het is zo onnodig en ergerlijk. U merkt het zeker ook.”

“Iedereen is veranderd. Ik denk dat ze ons leven geruïneerd hebben. Ik wil weg uit de stad waar ik woon, het is zo deprimerend. Gevaxte zombies vooral. Ik hang rond in kleine steden alleen om een paar mensen te zien die af en toe lachen en nog wat emoties over hebben.”

“Als iemand die de Vax niet heeft genomen (inclusief mijn echtgenoot en kinderen), en in een zeer blauwe [Democraten, red.] staat woont, voelde ik vooral een monumentale verschuiving in de collectieve psyche van de mensen om me heen. Mensen werden geprogrammeerd om irrationeel te haten. Dit soort mensen leek een tijdje gelukkiger tijdens COVID-19 toen ze op de golf van de morele superioriteit zaten en het valse geloof dat zij deze nobele en wijze groep waren die zo juist en zo goed opgeleid was dat ze de wereld als goede kleine wereldburgers aan het redden waren.

 

Ik denk dat ze zich na een tijdje begonnen te realiseren dat de dingen misschien niet gingen zoals hun narratief en hun regering hadden beloofd. Wat een tegenvaller dat de verguisde en walgelijke “samenzweringstheoretici” misschien gelijk hadden. Dat is vernederend. Ook het hebben van onbekende hoeveelheden experimenteel sap in uw lichaam moet vernederend zijn. Hoe ga je mentaal met zoiets om? En voor mensen zoals ik en mijn familie die bedreigd werden met totale sociale en financiële vernietiging, hoe worden we dan niet een beetje bang om met nieuwe mensen om te gaan? Ik weet dat ik nu altijd op mijn hoede ben voor dingen als: “Zou deze persoon mijn familie op de trein naar het concentratiekamp hebben geladen als dat had gekund?”… want hoe krankzinnig dat ook klinkt, dat is waar het naartoe zou zijn gegaan als we geen overwegend conservatief hooggerechtshof hadden gehad. En de meerderheid van de mensen gaf er niet eens om.

Hoe komen we hiervan terug?”

“Iedereen is blut en ellendig.”

“Ik heb me altijd afgevraagd of de vaccins de mensen neurotischer hebben gemaakt. Ik heb anderen dit ook horen zeggen, dus ik weet dat ik niet de enige ben die dit denkt.”

“De overheid heeft het sociale contract verbroken.”

“Tot slot zijn mensen achterdochtig. Laten we eerlijk zijn: de meeste mensen trapten in de propaganda en nu zijn ze beschaamd of boos. Niet alleen kreeg iedereen Covid, maar velen raakten ook gewond door de prikken. Bovendien heeft iedereen, behalve de boomers, de staatsmedia verlaten voor de sociale media en het is zo gemakkelijk om de berg leugens, bedrog en regelrechte fraude te zien. Mensen zijn wakker geworden, maar tegen een prijs.”

“Constant narcisme en woede alsof de wereld van hen is, ik zie dit OVERAL waar ik kom en het is anders dan alles wat ik eerder heb gezien.”

“Ik heb gemerkt dat veel mensen last hebben van hersenmist of dat hun hersenen zijn uitgeschakeld? Het gebeurt veel in openbare ruimtes en op de weg, bijna alsof mensen uit de realiteit wegglippen. Griezelige dingen.”

“Ik ben Zuid-Koreaan. En er gebeuren rare dingen. Tegenwoordig verliezen veel Koreanen het vermogen om te denken, schrijven en spreken. Iedereen besteedt zijn tijd aan YouTube of smartphone-spelletjes. En zelfs Koreanen hebben een hekel aan ingewikkelde spelletjes. Misschien willen ze gewoon eenvoudige dingen doen.

Waarom worden Koreanen dom?

En zoals ik hierboven al zei. Veel Koreanen worden analfabeet. Ze kennen de Koreaanse taal. Maar ze kunnen niet lezen of schrijven.

Dat is te eng.”

https://www.reddit.com/r/conspiracy/comments/17f63au/im_south_korean_and_something_weird_things/


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws

https://www.frontnieuws.com/de-lockdown-heeft-mensen-veranderd/

 

De ongevaccineerden zullen gerechtvaardigd worden: Een eerbetoon aan de burgerhelden van onze tijd

Sinds de Wereldgezondheidsorganisatie in maart 2020 de COVID-19 pandemie uitriep, is de wereld onderworpen aan een van de meest intense psychologische angstcampagnes in de menselijke geschiedenis. De meerderheid voelde zich gedwongen om zich te laten vaccineren uit angst voor COVID of om hun baan te verliezen, maar een aanzienlijk aantal bood weerstand en koos ervoor … Meer lezen overDe ongevaccineerden zullen gerechtvaardigd worden: Een eerbetoon aan de burgerhelden van onze tijd

https://www.frontnieuws.com/de-ongevaccineerden-zullen-gerechtvaardigd-worden-een-eerbetoon-aan-de-burgerhelden-van-onze-tijd/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...