vrijdag 10 november 2023

Een stille vaccin-genocide

 november 9, 2023   4973   23  

 Als een boom omvalt in het bos en niemand hoort het, is hij dan omgevallen? Kijk hier eens naar. Een normaal mens zou hiernaar kijken en de voor de hand liggende vraag stellen: waarom sterven er zoveel mensen?

Ik bedoel, een sterfteoverschot van slechts 5% zou al zeer zorgwekkend zijn. 37% is rampzalig. Het is een massale sterfte tenzij het stopt.

Het meest verbluffende is de complete en totale stilte over deze kwestie.

Ik hoef u er niet aan te herinneren, maar ik doe het toch: Singapore en Qatar hadden een van de hoogste prikcijfers ter wereld en vertrouwden op Moderna en Pfizer mRNA.

Ik zeg het maar. Cancel me niet.

Via Zerohedge.


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. 

https://www.frontnieuws.com/een-stille-genocide/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...