maandag 15 april 2024

Sterke stijging overlijden door kanker na corona boostershot

 maandag, 15 april 2024 10:59    Hits: 3247

  overlijden door kanker na boostershot  Nieuw wetenschappelijk onderzoek uit Japan toont aan dat er na de boostershots een sterke stijging ontstaat door overlijden aan kanker.

Professor Angus Dalgleish is blij met dit onderzoek want dit bevestigt hetgeen hij al heel lang roept.



Als je zo ongeveer de enige bent in de medische wereld die van mening is dat er sprake is van een grote toename van het aantal mensen dat kanker krijgt na een coronabooster vaccin, dan heb je het moeilijk.

Iemand die in die situatie verkeerde was de bekende professor Angus Dalgleish.

Professor Dalgleish schrijft nu onder andere het volgende:

Het is al meer dan een jaar geleden dat ik voor het eerst mijn bezorgdheid publiceerde over het feit dat mijn patiënten met melanoom terugvielen na enkele jaren in remissie te zijn geweest. Ik kon geen van de gebruikelijke oorzaken vinden, maar bij nader onderzoek realiseerde ik me dat ze allemaal tussen drie weken en drie maanden voor de opleving van hun kanker een booster covid vaccin hadden gehad, de tijd waarin hun immuunrepressie faalt.

Ik was zo gealarmeerd door de mogelijkheid dat de vaccin boosters een terugval in kanker zouden kunnen veroorzaken dat ik alle betrokkenen waarschuwde, om vervolgens te horen te krijgen dat ik het moest bewijzen of mijn mond moest houden en kankerpatiënten niet langer lastig moest vallen.

Verbazingwekkend genoeg weigerde een van mijn klinische collega's die het niet met me eens was om überhaupt een discussie aan te gaan.

Vervolgens werd ik me bewust van letterlijk tientallen mensen die voordien geen kanker hadden gehad en die na de boosters leukemie en lymfomen ontwikkelden.

Sinds ik dit publiekelijk aan de kaak heb gesteld, ben ik benaderd door vele artsen en patiënten van over de hele wereld die zeggen dat ze niet alleen hetzelfde fenomeen zien, maar ook een toename van andere vormen van kanker, vooral colorectale, pancreas-, nier- en eierstokkanker.

Vorige week werd er echter een verbazingwekkend wetenschappelijk artikel uit Japan gepubliceerd. Het was vorig jaar al beschikbaar op een pre-publicatieserver, maar nu is het peer-reviewed en gepubliceerd in Cureus.

Het artikel is getiteld ‘Verhoogde voor leeftijd gecorrigeerde sterfte aan kanker na de derde dosis mRNA lipide nanodeeltjes vaccin tijdens de COVID pandemie in Japan’ en is geschreven door Miki Gibo en collega's.

Het is een enorm onderzoek en vergelijkt de volledige officiële statistieken met jaarlijkse en maandelijkse voor leeftijd gecorrigeerde sterftecijfers (AMR) voor de jaren 2020, 2021 en 2022 met regressieanalyse.

De resultaten zijn verbluffend.

Het laat zien dat er een terugval was voor alle kanker sterftecijfers in het jaar 2020 toen de eerste en tweede covid golven plaatsvonden. In 2021 was er een oversterfte van 2,2 procent en een toename van 1,1 procent in kankers. In 2022 was de oversterfte echter gestegen met 9,6 procent en het aantal kankergevallen met 2,1 procent.

Dit document werd voltooid en gepubliceerd vóór de publicatie van de cijfers voor 2023, die vrijwel zeker nog veel slechter zullen uitvallen.

Wat hier opvalt is dat we het hebben over mortaliteit, dat wil zeggen sterfgevallen door kanker, niet over de incidentie ervan.

Het volledige artikel van professor Dalgleish is hier te lezen en voor wie het wetenschappelijk artikel wil lezen kan dat hier doen.

Bezoek ook eens gezondheidswebwinkel Orjana.nl

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...