dinsdag 23 april 2024

Tragische waarschuwing: Vrouw zorgt voor vaccinverwonde vader die haar samenzweringstheoreticus noemde omdat ze de prik weigerde

'Ik ben elke dag dankbaar dat hij nog leeft. Hij heeft Pfizer verslagen. En nu  ga ik ervoor zorgen dat andere mensen overleven,' zegt de vrouw.

april 23, 2024   6

     Foto Credit: Infowars.com / x screenshot @illuminatibot

De boodschap van een Canadese vrouw gaat viraal online nadat ze een video plaatste van haar vaccinverwonde vader, samen met een ijzingwekkende waarschuwing voor 

anderen.

“Wil je weten wat er gebeurt wanneer mensen je vertellen dat je een aluminiumfoliehoedje en zo hebt? Dit gebeurt er,” zegt ze terwijl ze de camera op haar vader richt die in een rolstoel zit, bericht Infowars.

“Deze man vertelde me dat ik een aluminiumfoliehoed had. Wat denk je? Ik zorg nu voor zijn kont. Ik ben elke dag dankbaar dat hij nog leeft. Hij heeft Pfizer verslagen. En nu ga ik ervoor zorgen dat andere mensen Pfizer overleven en ik ga deze Canadese regering verantwoordelijk houden…”

Ze voegt eraan toe: “De woedende ouders komen eraan, de woedende mensen komen eraan en de WHO komt Canada op geen enkele manier binnen. Let op mijn woorden, de mensen zullen in opstand komen. Ik ben klaar met deze onzin, jij ook?”

“De dodelijke injecties werden in het geheim getest op laboratoriumratten. Big Pharma wist dat de injecties massale ziekte en dood zouden veroorzaken. In oktober 2020 gaf de FDA een lijst vrij met vermoedelijke bijwerkingen die alle hel voorspelden die volgde,” schrijft Alex Jones in reactie op de virale video.


Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws.

https://www.frontnieuws.com/tragische-waarschuwing-vrouw-zorgt-voor-vaccinverwonde-vader-die-haar-samenzweringstheoreticus-noemde-omdat-ze-de-prik-weigerde/ 


Vaccinverwonde verpleegster tegen de ongevaccineerden: “Jullie verdienen alle lof, ik heb veel respect voor jullie”

Michelle heeft, net als vele andere zorgverleners, een vaccinletsel opgelopen. Zij nam het vaccin van Pfizer en werd vervolgens gediagnosticeerd met CIDP, een zeldzame aandoening die de isolerende mantels van zenuwen in de armen en benen beschadigd. “Het heeft mijn leven volledig veranderd,” zegt Michelle in een TikTok video die in korte tijd al enkele … Meer lezen overVaccinverwonde verpleegster tegen de ongevaccineerden: “Jullie verdienen alle lof, ik heb veel respect voor jullie”

https://www.frontnieuws.com/vaccinverwonde-verpleegster-tegen-de-ongevaccineerden-jullie-verdienen-alle-lof-ik-heb-veel-respect-voor-jullie/

 


Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...