omgebouwde mannen zijn geen vrouwenEen omgebouwde man heet tegenwoordig een vrouw en wil dan ook alle dingen kunnen doen die vrouwen doen.

Maar, op het gebied van sport komen ze voorlopig van een koude kermis thuis.

Onze maatschappij is nu dusdanig geïndoctrineerd dat het verschijnsel van ‘omgebouwde man is vrouw’ al heel normaal wordt gevonden.

Het heeft echter niets met natuurlijk te maken, maar alles met de plannen om via de zogenaamde Creatieve Verwoesting eerst alles wij normaal vinden te vernietigen om dan vervolgens een nieuwe slavenmaatschappij neer te zetten.

Hoe minder een mens zich met dingen of omgeving kan identificeren des te beter voor de duistere krachten in de achtergrond.

Zij zijn dan ook de grote drijvende kracht achter de regenboogvlag en de maatschappij zit met de gebakken peren.

Zoals omgebouwde mannen die willen deelnemen aan sportevenementen voor vrouwen. Omdat ze meestal in biologisch opzicht nog steeds man zijn, winnen ze dan ook op hun dooie gemak van de meeste vrouwen.

Maar, daar komt misschien toch verandering aldus een artikel in The Epoch Times.

Een internationaal hof dat geschillen beslecht in topsporten heeft transgender zwemster Lia Thomas in het ongelijk gesteld in een juridische procedure tegen regels die voorkomen dat volwassen mannen met een vrouwelijke identiteit deelnemen aan vrouwenevenementen.

Het in Zwitserland gevestigde Hof van Arbitrage voor de Sport (CAS) wees op 10 juni het verzoek van Lia Thomas van januari af om een besluit van World Aquatics van juni 2022 ongedaan te maken om transgender zwemmers die de mannelijke puberteit hebben doorgemaakt te verbieden deel te nemen aan belangrijke sportwedstrijden voor vrouwen.

Vóór het besluit van World Aquatics mochten mannelijke atleten met een vrouwelijke identiteit meedoen aan wedstrijden zolang ze hun testosteronniveau verlaagden. Maar de organisatie veranderde van koers nadat een wetenschappelijk panel ontdekte dat zelfs na het nemen van medicijnen die testosteron verlagen, mannelijke deelnemers nog steeds een aanzienlijk voordeel hadden ten opzichte van vrouwen.

Thomas vocht deze regelwijziging aan en vroeg het CAS om de regel ongeldig te verklaren omdat deze onwettig en discriminerend was, in strijd was met het Olympisch handvest en de grondwet van de World Aquatics en in strijd was met internationale normen op het gebied van mensenrechten en non-discriminatiebescherming voor vrouwen.

Maar het CAS hof was het daar niet mee eens, waardoor de hoop van Thomas om volgende maand deel te nemen aan de Olympische Spelen in Parijs de bodem werd ingeslagen.

Voormalig zwemster en huidige beleidsverdediger Riley Gaines, die het opnam tegen de heer Thomas en een uitgesproken tegenstander is van transgender-identificerende individuen in vrouwensporten, ging naar het sociale mediaplatform X om de uitspraak van het arbitragepanel te prijzen.

"Geweldig nieuws! Lia Thomas zal niet kunnen deelnemen aan de Olympische Spelen of andere topcompetities in de vrouwencategorie. Hij heeft zojuist zijn juridische strijd verloren in de uitspraak van het Hof van Arbitrage voor de Sport. Dit is een overwinning voor vrouwen en meisjes overal", schreef mevrouw Gaines.

Bovenstaande is belangrijk en een steuntje in de rug voor al die mensen die niet meegaan in alle woke hysterie.

Zo iemand is ook de verguisde wetenschapper Simon Goddek die over dit onderwerp schrijft:

Ze noemen me 'transfoob' omdat ik zeg dat mannen geen vrouwen kunnen zijn.

En verder schrijft hij het volgende:

Ze noemen me een 'oma-moordenaar' omdat ik zeg dat Covid geen dodelijke ziekte is.

Ze noemen me een 'nazi' omdat ik zeg dat illegale immigratie gestopt moet worden.

Ze noemen me 'anti-wetenschappelijk' omdat ik zeg dat vaccins meer kwaad dan goed doen.

Ze noemen me 'vrouwenhater' omdat ik zeg dat 'mijn lichaam, mijn keuze' ook voor ongeboren baby's geldt.

Ze noemen me 'antisemitisch' omdat ik zeg dat het vermoorden van vrouwen en kinderen niet tot vrede zal leiden.

Ze noemen me een 'vijand van de democratie' omdat ik zeg dat we moeten stoppen met geld sturen naar Oekraïne.

Ze noemen me een 'gevaar voor de planeet' omdat ik zeg dat koolstofdioxide de opwarming van de aarde niet veroorzaakt.

En ze noemen me 'racist' omdat ik verwijs naar officiële misdaadstatistieken.

Laten we duidelijk zijn: het kan me geen reet schelen hoe ze me nog meer noemen. Ik zal nooit buigen voor hun druk of de waarheid laten varen, want dat is mijn onwrikbare toewijding.

Aan degenen die me elke dag blijven beledigen en bedreigen: Goed gedaan! Ik geef niets om je gekwetste gevoelens.