dinsdag 24 mei 2022

Ja hoor! WEF-conferentie bevestigt dat ook DEZE voorspelling van Baudet weer uitkomt!

 

                   VIDEO LINK: https://youtu.be/JSYvv7b_hZw

 

9.427 weergaven op  24 mei 2022

145K abonnees

In ‘Het Coronabedrog’ legt Thierry Baudet bloot hoe de elite haar grip op ons leven poogt te versterken. Onderdeel van deze agenda is een individueel CO2-budget. Het bestuur van Alibaba ontwikkelt precies dit systeem en presenteert het vandaag bij - u raadt het al - het WEF.

 

286 Reacties

Waarvan enkele hieronder weergegeven:

Maurice Van De Logt

En het wordt gebracht alsof het iets fantastisch is, iets wat je absoluut wilt hebben.

Vuurvent

Begin van de corona crisis was het voor mij al duidelijk dat het om the great reset 

ging, erg zorgwekkend en deze criminelen moeten gestopt worden.

Rick ( wappie music box )

Handig je kan zelf je Co2 footprint bijhouden . Maar zij kunnen je blokkeren als

 je iets te veel vliegt of vlees eet . Het lijkt wel een socialcredit systeem zoals 

ze dat in china hebben

una nimous

En ze brengen het als een gadget op je smartphone, zodat je het kan bijhouden

 (net als een stappenteller)lekker bewust van jezelf zijn. Maar ondertussen, 

wordt je lekker gemonitord. Denk dat ik maar "off the grid" moet gaan leven strax, 

alles weggooien en in het bos wonen.


Spikejwh1

Er is niets aan de hand met het klimaat Het klimaat wordt als dwangmiddel gebruikt.

 Bedenk dat ALLES wat je over klimaat te horen krijgt uit dezelfde hoek komt 

Namelijk de hoek die financieel volkomen afhankelijk zijn van een paniek verhaal!


spooky231

Ik pin al een tijd niet meer,betaal alleen nog maar contant, dat zouden we 

allemaal weer moeten doen!!

Herman Korthuis

Gebruik je verstand en betaal voortaan weer contant


jpsholland

mensen gewoon NIET meer meedoen.


stefan huizenga

Mijn idee is dat jullie (elite) voetafdruk veeeeeeeeeeeeeeeeel hoger is dan die 

van mij (de gewone man). Dus steek die tracker maar in je hol


Guus Velraeds

Gaan ze dat ook doen bij de WEF kliek?


DJ

Was Rutte gisteren op de fiets naar Davos?


luc

wij mensen gaan dat niet pikken als wij stoppen met belasting betalen is dit 

snel over


Jan van Bakel

Welkom in Dystopia


A de Boer

Zou denken dat hele probleem van armoede en hongersnood in de wereld zo 

opgelost is, als het hele stel wat nu in Davos zit 90% van hun vermogen inleverd 

en dan hoeven ze niet eens allemaal op een onbewoond eiland gezet te worden


Hindsight Millionair

Vrienden van me uit Nigeria moesten verplicht hun ID koppelen aan hun mobiele 

telefoon, deed je dit niet dan werd je gewoon afgesloten. Ik meen uit het hoofd 

dat er 72 millioen afgesloten waren. Nu moet ook hun bankrekening eraan 

gekoppeld worden. Wat zou daar toch achter zitten. Ach nee, wat ben ik ook 

een wappie van een complotdenker, ik zal wel last hebben van de cocopoks 

Force & Amour

Wanneer worden genoeg mensen eindelijk wakker? Of anders gezegd: 

hoe extreem moet het worden en hoever kunnen ze gaan voor wij opstaan 

en het eindelijk genoeg is?


Corona 2020

Ook digitaal fascisme niet te vergeten dit is de hoofd thema in Davos


paolo joosten

Vierendelen dat gespuis...


BluesDocter

Ik neem een oude Nokia dan valt er van mij niets bij te houden 😂


AwoudeX

Lekker meelwormen en sprinkhanen eten, want die zijn co2 neutraal natuurlijk.


ROOOMBA

Dus ze willen weten waar ik ben, wat ik doe, waar ik heen ga, wat ik consumeer, 

hoe veel, en daar willen ze ook een stokje voor kunnen steken als zij dat nodig 

achten.


can(ask)er

dit is pure fascisme


MacXpert74

En die clown die dat zegt, vliegt zelf met z'n privé jet de wereld over, waar die 

maar heen wil. Hoezo Co2 voetafdruk?


Darkness

WEF, ik hoop dat iedereen die er bij hoort omgelegd word. Je hebt maar een 

handjevol “speciaal” getrainde mannen nodig.

ENZOVOORT . . . https://www.youtube.com/watch?v=JSYvv7b_hZw

 

 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...