maandag 1 augustus 2022

Zorgmedewerker tegen ongeprikten: ‘Jullie verdienen alle lof, ik heb diep respect voor jullie’

 

Michelle heeft net als veel andere zorgmedewerkers vaccinatieschade opgelopen. Ze nam het Pfizer-vaccin en werd vervolgens gediagnosticeerd met CIDP, een zeldzame aandoening waarbij het isolerende omhulsel van de zenuwen in armen en benen beschadigd raakt.

“Het heeft mijn leven compleet veranderd,” zegt Michelle in een TikTok-filmpje dat in korte tijd enkele honderdduizenden keren bekeken is. “Als ik opnieuw zou moeten kiezen, zou ik het vaccin nooit genomen hebben.”

Ze werd gecensureerd omdat ze zich had uitgesproken over het coronavaccin.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Ongevaccineerden werden niet ziek

De zorgwerker kreeg op het werk te horen: als je het vaccin haalt, help je levens redden, word je niet ziek en zul je niet sterven. “Ik geloofde dat.”

Michelle heeft veel vriendinnen die zich niet lieten vaccineren en die nog altijd ongevaccineerd zijn. Zij werden niet ziek. Nadat ze haar vaccin had genomen, kreeg de zorgmedewerker last van bijwerkingen. Ze ging langs bij een neuroloog en bleek CIDP te hebben.

Verstandig aan gedaan

Ze stelt dat de ongevaccineerden er verstandig aan hebben gedaan om geen vaccin te halen. “Zij hebben nooit mondkapjes gedragen. Zij gingen gewoon bij elkaar op bezoek en kregen het niet.”

Michelle zegt tegen de ongeprikten: “Jullie verdienen alle lof en ik wou dat ik één van jullie was. Ik heb diep respect voor jullie. Ik ben boos op mezelf.”

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...