dinsdag 20 september 2022

Exclusief: 3 mensen die gewond zijn geraakt door COVID-vaccins beschrijven fysieke, emotionele pijn

Maandag 19 september 2022 door: News Editors

Tags : slechte gezondheidbadmedicineBig Pharmachemisch geweldCOVIDziekte veroorzaaktgezondheidgezondheidsvrijheidJ&JMedische tiranniemedisch geweldfarmaceutische fraudewetenschappelijk bedrogbijwerkingenvaccinvaccin letselvaccin jihadvaccins

Dit artikel kan verklaringen bevatten die de mening van de auteur weerspiegelen

3.170WEERGAVEN


(Natural news) "Mijn hart brak om te zien hoe zoveel mensen leden om informatie en hulp te krijgen en ik kon niet wachten en ze blijven zien doormaken", zei Catherine "Cat" Parker, die in april 2021 gewond raakte door Johnson & Johnson's (J&J) COVID-19 vaccin.

(Article by Michael Nevradakis republished from ChildrensHealthDefense.org)

Anderen willen helpen met soortgelijke ervaringen, de 49-jaar-oude Minnesotan — wiens verhaal The Defender vorige maand publiceerde - richtte de Steungroep voor vaccinschade / bijwerkingen op.

Binnen de twee weken, trok de groep 200 leden van over de hele wereld aan "met verhalen die hartverscheurend zijn, maar ook [inspireren] tot veerkracht om hier doorheen te gaan", zei Parker.

The Defender interviewde drie leden van de groep. Hier zijn hun verhalen..

Donna Zuk Adley: ‘Ik voel me als een voodoopop waar iemand me om de beurt blijft steken in mijn verschillende lichaamssystemen’

Donna Zuk Adley, 64, een verpleegster uit Connecticut, is medebeheerder van de Vaccine Injury/Se Effects Support Group.

Adley is afgestudeerd in strafrecht en heeft juridische studies gedaan en heeft een 33-jarige carrière in de verpleegkunde.

Ze zei dat ze vanaf het begin terughoudend was om het COVID-19-vaccin te krijgen – deels omdat ze “twee eerdere reacties op vaccins had, waarvan [tetanus] me een blijvende gedeeltelijke handicap opleverde.” Na de tetanusprik kreeg ze de diagnose fibromyalgie.

"Ik heb negen maanden lang met mijn hielen gesleept omdat ik het vaccin niet wilde krijgen", vertelde Adley aan The Defender.

"Ik had mijn levensstijl beperkt en alle protocollen gevolgd om COVID te vermijden", zei ze. “Ik werkte op een COVID-vloer met maximaal 32 COVID-patiënten, en kreeg nooit COVID.”

Maar nadat de Gouverneur van Connecticut Ned Lamont in augustus 2021 alle werknemers verplicht gesteld werden in een breed gedefinieerde lijst van medische en langdurige zorginstellingen om te worden gevaccineerd,  gaf Adley toe en kreeg haar eerste dosis Moderna COVID-19-vaccin, op aug. 11, 2021 en haar tweede dosis op sept. 17, 2021.

Ze kreeg kort na het krijgen van beide doses van het vaccin reacties:

“Na de eerste Moderna [dosis] had ik hevige pijn in de onderrug die voelde als verbrijzeld glas. Ik realiseerde me destijds niet dat velen dit symptoom hebben na de vaccins.

"[Op] 17 september, acht uur na mijn tweede Moderna [dosis], begon ik de eerste symptomen te krijgen die ik had verwacht (koorts, spierpijn), [maar] ik voelde me heel vreemd en zwak, alsof ik een mono terugval had, die ik al meer dan een decennium niet had gehad."

Haar symptomen verergerden. Volgens Adley:

'Plotseling begon ik een beetje geheugenverlies te krijgen, eerst een beetje, daarna werd het erger. Ik realiseerde me dat ik geen kleine lettertjes meer kon zien. Ik heb veel leesbrillen en ik probeerde vijf of zes paar voordat ik me realiseerde dat ik wazig zicht had. Dit wazige zicht was vier maanden constant, zowel dichtbij als ver zicht, en ver zicht [is] nu nog, negen maanden later, af en toe wazig.

'Ik begon me verward te voelen en sms'te naar mijn kleindochter dat ik het gevoel heb dat ik een' hersenschudding heb.'Ik verloor mijn vermogen om goed te denken, de aanwijzingen te begrijpen en te volgen.

“Toen men mij op mijn werk uitlegde hoe mijn arts mijn FMLA-papierwerk [Family Medical Leave] moest invullen, had ik moeite om de aanwijzingen op te volgen."

De verwondingen die Adley opliep en de aandoeningen die ze nog steeds ervaart, omvatten schade aan haar hersenen, hart, maag-darmkanaal en haar gezichtsvermogen.

Adley beschreef de symptomen als "progressief en uitwisselbaar", een paar uur achter elkaar komen en gaan, voordat ze weer verschijnen of nieuwe symptomen verschijnen.

Ze vergeleek de ervaring met het gevoel als "een voodoo-pop te zijn waar iemand me om de beurt in mijn verschillende lichaamssystemen steekt", en een "flipperkast in slow motion".

Adley hield een notitieboekje bij van haar symptomen en verwondingen en categoriseerde ze in grote lijnen als volgt:

  • Hersenen en cognitief : "De meest angstaanjagende" verwondingen die ze ervoer waren "verlies van uitvoerende functie en cognitieve functie" en een diagnose van "auto-immuunrespons van COVID-19-vaccin" van haar arts, die zei dat haar symptomen overeenkwamen met die van auto-immuun encefalitis.

Ze beschreef ook wazig zien en verwardheid, vergeetachtigheid, enig verlies van korte- en lange termijngeheugen, verwarring, desoriëntatie, onvermogen om instructies op te volgen of oplossingen te vinden, enig verlies van redeneer- en beoordelingsvermogen, onduidelijke spraak en problemen met gesproken en geschreven taal, plotselinge woede-uitbarstingen en paranoia, een scheef gevoel van smaak of verlies van smaak, gedeeltelijk gehoorverlies en moeite met het uitvoeren van normale activiteiten zoals trappen op en af lopen.

Adley herinnerde zich dat ze de assistent van een verpleegster had verteld dat ze voelde dat haar "hersenen verdoofd waren ... alsof ik 50 IQ-punten had laten vallen", en voegde eraan toe: "Ik heb eindelijk de term bedacht: ik heb een verlies aan denkprocesalgoritmen", als een verzamelnaam voor de verzameling van hersenfunctie en cognitieve symptomen die ze ervoer.

Veel van deze symptomen, zoals smaak- of gehoorverlies, komen en gaan nog steeds, zei ze, eraan toevoegend dat ze "een geheugen van twee seconden heeft ... als ik het niet opschrijf, zal ik het vergeten."

·         Hart: Adley beschreef ernstig oedeem in haar voeten en enkels en zei dat ze als verpleegster 'zich ervan bewust is dat dit een teken kan zijn van congestief hartfalen.'Ze beschreef ook symptomen van het orthostatische tachycardiesyndroom na de dood, of POTS, die pas onlangs wegebde, inclusief het gevoel alsof haar 'hart werd opgepompt als een ballon'.

 

Adley also described alternating low and high blood pressure, fainting episodes and heart palpitations.

  • Gastro-intestinaal : Adley beschreef 'diarree, braken en droge golven gedurende maanden', en snelle afwisselingen tussen honger en geen honger en een algeheel verlies van 'verlangen om alles te eten waar ik vroeger naar verlangde'.'Ze zei dat het was' alsof mijn eten in mijn maag bleef en nergens heen ging."
  • Longen: Adley zei dat ze 'episodes van hoesten gedurende uren met een duidelijk slijm' ervoer en dat het hoesten dan 'plotseling verdwijnt'."
  • Spieren : Adley beschreef 'brandende, kokende pijn, vreselijke spierspasmen' die door haar lichaam reizen als 'in een snelle golf.'Haar spierspasmen, hoewel nu minder ernstig, gaan nog steeds door als ze gaat liggen.
  • Huid: Adley beschreef de schilferende huid aan het puntje van haar vingertoppen en spontane blauwe plekken over haar hele lichaam.

Adley ervoer ook intermitterende plotselinge zwakte in haar enkels en knieën, met tussenpozen gezwollen lymfeklieren en tinnitus dat was aanvankelijk ook intermitterend, maar 'lijkt permanent in beide oren te zijn."

Samen hebben deze symptomen "alles beïnvloed", zei Adley. Ze werd ontslagen uit haar baan die ze 10 jaar deed omdat het "te lang duurde" om terug te keren van familiaal verlof vanwege haar vaccinatieblessures.

Zij ervoer ook een Epstein-Barr terugval en blijft periodes van flauwvallen ervaren.

Het vinden van een nieuwe baan was een uitdaging. Adley beschreef het dat ze "een hele maand doorliep om een baan te krijgen, en ze vertelden me ... dat mijn medische [vaccin] vrijstelling geweigerd werd door het bedrijf."

Dit ondanks het feit dat haar arts, met verwijzing naar Adley, een “auto-immuunreactie op het COVID-19-vaccin” schreef en dat “deze persoon significante bijwerkingen had van eerdere COVID-19-vaccinaties … Het COVID-vaccin is uitgesloten omdat de risico’s van vaccinatie opwegen tegen de voordelen.”

Het verlies van haar baan betekende ook het verlies van haar ziektekostenverzekering, volgens Adley, die ook zei dat "walk-ins me niet accepteerden."

Ze zei dat haar neuroloog haar vertelde dat “de CDC [V.S. Centers for Disease Control and Prevention] erg streng zijn en staan alleen vrijstellingen toe als je verlamming hebt, zoals van Guillain Barre, of overlijden."

 

Kate: ‘Ik denk niet dat ik hier zou zijn’ als ik de tweede dosis zou nemen

Kate, een lerares uit Minnesota die vroeg om haar volledige naam achter te houden, ontving haar eerste en enige COVID-19-vaccin, een dosis Moderna, op 16 februari 2021.

Kate vertelde The Defender dat ze "gelukkig" was dat ze geen nieuwe dosis kreeg, ondanks dat ze dat bijna had gedaan.

Kate zei dat ze van veel mensen had gehoord die een reactie hadden op de eerste dosis, maar een veel ergere reactie na de tweede dosis. "Ik denk niet dat ik hier zou zijn", zei ze, als ze de tweede dosis had gekregen.

Kate werd "superziek" nadat ze het Moderna-vaccin had gekregen, waarbij ze vaccinverwondingen opliep, waaronder "tinnitus, druk op het hoofd, duizeligheid, botpijn, moeite met lopen, hartvergroting en atriale fibrillatie" - en "de ernstigste slapeloosheid van mijn leven."

Ze voelt zich nu beter dan in de afgelopen 16 maanden en heeft "veel natuurlijke genezing gedaan", zei ze, maar voegde eraan toe: "Ik weet niet of mijn hart ooit hetzelfde zal zijn."

Hoewel ze voorheen fysiek erg actief was, moest ze sinds het vaccin activiteiten beperken die ze vroeger leuk vond, zoals wandelen en fietsen.

Kate liep in december 2021 COVID-19 op, maar "het was niets vergeleken met de vaccinatieschade", zei ze. “Absoluut niets voor mij.”

Haar verwondingen hebben haar vermogen om te werken aangetast. Kate zei:

'Er waren dagen dat ik letterlijk op school een parkeerplaats zou binnenrijden en besefte dat ik naar huis moest ... minstens tien keer, misschien meer.

'Ik zou de parkeerplaats oprijden en denken, man, mijn benen vermoorden me. Ik kan onmogelijk uit deze auto stappen en aan het werk gaan."

Kate zei dat ze zich gelukkig voelde dat ze zich een privédokter kon veroorloven, en een die niet minachtend was over haar vaccinverwondingen.

Ze zei:

"We hebben waarschijnlijk …. iets meer dan $ 10.000 uit eigen zak uitgegeven vanwege de privéarts die mede betaalt en het eigen risico op zich neemt, wat geweldig is in vergelijking met veel andere mensen. Dus ik heb het gevoel dat ik veel meer middelen heb gehad dan sommige mensen ... dus ik heb geluk.

'Ik was al naar bij een dokter gegaan …. voordat dit mij overkwam, en ze was opener. Ze herkende meteen dat er iets mis was. Ze geloofde me niet helemaal meteen, ze was een beetje sceptisch, maar toen ze erachter kwam dat mijn hart niet reageerde zoals het was ... zei ze: 'Oh mijn God, je hebt nog nooit een hartprobleem gehad ?''

Haar arts raadde Kate aan om een cardioloog te bezoeken, die aanvankelijk afwijzend was:

"Het kwam er op neer dat hij me vertelde dat ik waarschijnlijk gestrest raakte en zo kreeg ik plotseling ateriele fibrillatie, wat ik hilarisch vond.

"Ik ging naar huis en ik had zoiets van, hij trekt de 'angst'-kaart voor mij. Hij behandelt me alsof ik een vrouw ben en oh, ik werd zo angstig over mijn vaccinatie."

After leaving the cardiologist a poor review online and stating she was “really upset,” he retracted his original diagnosis and “agreed it was from the vaccine.”

Nadat hij de cardioloog een slechte recensie online had achtergelaten en zei dat ze "echt van streek was", trok hij zijn oorspronkelijke diagnose in en "gaf toe dat het van het vaccin kwam."

Voor Kate zijn haar moeilijkste ervaringen met vaccinverwondingen niet met artsen geweest, maar komen ze voort uit "de psychologische druk die je van andere mensen krijgt".

Ze zei:

“De manier waarop andere mensen je behandelen is verschrikkelijk en ik had waarschijnlijk vijf opeenvolgende maanden dat ik niet uit bed wilde komen.

"Meestal denken mensen: 'Ik weet het niet, ik heb het nog nooit gezien.' Als iemand een auto-ongeluk zou krijgen, zou iemand niet zeggen: 'Nou, ik heb nog nooit een auto-ongeluk gehad.' Niemand zou dat tegen jou zeggen. Dus die emotionele kant is moeilijk.”

Ayman: ‘Er zit geen mens meer in mij’

Ayman, een grafisch ontwerper in Melbourne, Australië, die ook verzocht om het achterhouden van zijn volledige naam, ontving eind 2021 zijn eerste en enige dosis van het Pfizer COVID-19-vaccin.

"Na 48 uur had ik deze reeks hartslagen, van rusten tot 160, plotseling, en ik raakte in paniek", vertelde Ayman aan The Defender. "Ik sprong, mijn hoofd bereikte het plafond en ik moest de ambulance bellen."

Aymans ervaring met artsen en andere zorgverleners leek op die van velen die gewond waren geraakt door de vaccins.

"Ik vertelde hen dat ik de eerste dosis Pfizer had genomen... en toen zeiden ze: 'Dit is angst.'"

Ayman beschreef wat er gebeurde kort nadat hij was gevaccineerd:

"De volgende dag ging mijn lichaam naar binnen, ik weet het niet, hoe kan ik het uitleggen? Als ik mijn ogen open, schreeuw en huil ik en ga ik naar hallucinaties, een paniekaanval, angst, zelfmoordgedachten.

"Maar opeens, deze gedachten, met de zenuwpijn als elektrische schokken [langs mijn] hele lichaam, ruggenmerg naar de hersenen ... gaan in shakes en trillingen en ik kon niet eens lopen.

'De helft van mijn hersenen kon extreem geen verbinding maken met de andere kant van de hersenen. Dus het was onevenwichtig.

"Het is als iets dat niet normaal is ... Ik weet niet wat er met mijn brein is gebeurd, als iets echt niet normaal ... Ik liep en ik wist niet hoe ik terug naar huis moest komen, gebruik mijn telefoon nauwelijks op GPS en kom dan terug naar huis op mijn GPS, ook al zou ik maar een paar straten verder lopen."

Zijn verwondingen hebben invloed op elk aspect van zijn leven, zei Ayman.

“I have extreme memory loss, and this is not normal. I’m a graphic designer, I work in creative work, and all of a sudden I don’t know who I am. I couldn’t drive. I couldn’t walk. I had to learn how to eat. I didn’t know how to hold a spoon, so I didn’t know how to eat.”

Ayman described experiencing “dementia, demoralization, depersonalization, dissociation, all of a sudden, at once.”

He also developed heart palpitations, “like my heart was either overbeating, or sometimes it’s not. Sometimes [being] a bit disoriented, vertigo, fatigue, all that kind of stuff.”

He voegde toe:

"En de top van mijn symptomen is dat ik mijn lichaam niet voel. Ik voel het bovenlichaam niet, dus daar is geen gevoel. Ik heb geen gevoel in mijn gezicht, in mijn oor ... dus ik kan geen werk vinden. Ik kan niet werken. Ik kan niets doen. Ik ben eigenlijk uitgeschakeld. Ik loop gewoon een paar stappen mijn huis uit om een beetje naar het park te gaan en kom dan weer naar huis. Maar verder is er geen geest in mij."

Ayman meldde al deze symptomen bij zijn huisarts en bij het door hem bezochte vaccinatiecentrum. "Ze boden echter geen enkele behandeling aan", zei hij, behalve een diagnose van "angst", een diagnose van lang COVID "zonder er positief op getest te zijn", en een verwijzing naar een psycholoog.

Terugkijkend op zijn huidige toestand zei Ayman: "Ik heb geen verleden of toekomst, maar nauwelijks het heden. Ik weet niet wat ik gisteren of vanmorgen heb gedaan. Het bestaat niet.”

"Ik praat nu gewoon met je ... en dan is dat het", voegde hij eraan toe. "Ik heb niets in mijn hoofd."

Steun groepsleden: ‘Ik heb het gevoel dat ik niet alleen ben’

Parker vertelde The Defender dat ze had besloten om haar online steungroep voor door vaccins gewonde personen te starten omdat ze "zich zo alleen voelde" - een sentiment dat werd gedeeld door de andere leden van haar groep die met The Defender spraken.

"Velen van ons hebben nu angst en depressie", zei Parker. "En ik hoor mensen die gewoon willen opgeven of die het gevoel hebben dat ze dood gaan of dat [ze] niet wakker wilden worden."

Ervaringen als deze waren voor Parker aanleiding om haar groep op te richten. Ze zei:

'Mijn angst en depressie werden erger, en mijn dochter zei tegen me:' Mam, je bent altijd de persoon geweest om anderen te helpen, misschien moet je je daar nu op concentreren.'

“Dus heb ik mijn steungroep opgericht om meer te focussen op het bieden van ondersteuning aan mensen met onmiddellijke behoeften, of het nu gaat om emotionele steun, middelen voor voedsel, huisvesting, huur, financiële hulp en educatieve / medische informatie om hen te helpen behandeling, medicatie te krijgen , en andere [behoeften]."

Parker beschreef onlangs 'een telefoontje van twee en een half uur met iemand die gewoon moest praten. Dat is alles wat ze wilden."

"Soms, als je in je eigen hoofd zit en je eigen ding aan de gang bent, is het moeilijk om jezelf te helpen", voegde Parker eraan toe. “Dus ik wilde een platform zijn voor mensen om die andere mensen te helpen middelen te vinden en anderen te vinden waarmee ze contact kunnen maken."

Kate vertelde The Defender dat ze aanvankelijk een tinnitusgroep oprichtte, voordat ze bij Parker's groep kwam. Voor Kate is haar lidmaatschap van dergelijke groepen 'zo waardevol'."

"Elke groep waarin ik ben geweest, was fantastisch", zei ze. "Veel ervan is gewoon emotionele steun, suggesties voor behandeling ... en soms, als ik gewoon super gestrest ben of 's nachts wakker ben ... Ik weet dat er altijd iemand online is die ik kan overbrengen."

'Je voelt je gewoon niet alleen', zei ze.

Ayman vindt de groep ook behulpzaam, in een context waarin familieleden en andere individuen in zijn leven hem vertellen 'gewoon over jezelf heen te komen' - een reactie die hij beschreef als 'als een mes in mijn hart'."

'Het emotionele deel ervan is echt heel nuttig', zei Ayman. "je gaat in een groep, ze begrijpen deze symptomen, maar in het echte leven begrijpt niemand je ... voor hen, het is gewoon angst."

Adley vertelde The Defender dat ze de groep vond toen ze 'op zoek ging naar hulp en ondersteuning' omdat ze zich hierin 'zo alleen voelde."

De groep van Parker speelde ook een belangrijke rol bij het helpen van leden om openbaar te worden met verhalen die vaak niet alleen emotioneel moeilijk te vertellen zijn, maar ook vaak worden gecensureerd door sociale mediaplatforms.

'Het was moeilijk om onze verhalen aan de wereld te vertellen', zei Parker. 'Overal waar we ons bekend maken, worden we geblokkeerd en verboden op sociale media. Onze video's zijn verwijderd wegens 'schendingen van gemeenschapsnormen', wat geen zin heeft als het video's zijn van onze pijn en lijden of als we door tremors en hersenmist gaan.

"We worden gerediculiseerd en belachelijk gemaakt als gekke, leugenachtige varkens,‘ anti-vax ’en mensen met agenda's om te voorkomen dat anderen het vaccin krijgen. Het breekt mijn hart, hoe ver de mensheid is gevallen dat het blijkbaar oké is om de gek te houden met het lijden van anderen en te bagatelliseren wat anderen doormaken."

Lees meer op: ChildrensHealthDefense.org

https://www.naturalnews.com/2022-09-19-injured-by-covid-vaccines-describe-physical-emotional-pain.html 




Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...