dinsdag 25 juli 2023

Dr. Coleman: Nucleaire oorlog komt eraan

april 2, 2023   14949   32  

Lange tijd heb ik gehoopt dat elke video die ik maak de laatste zal zijn. Ik heb andere dingen te doen. Het enige wat ik krijg van deze verdomde video’s is intimidaties, verbanningen en doodsbedreigingen. Ik heb ze nooit te gelde gemaakt, ik heb nooit advertenties toegestaan en ik heb altijd iedereen toegestaan kopieën te maken, schrijft Dr. Vernon Coleman.

In de drie jaar dat ik video’s maak, heb ik u niets verteld dat niet waar was.

Ik heb geen voorspellingen gedaan die niet uitkwamen. Misleidende factcheckers hebben voortdurend geprobeerd en gefaald om fouten te vinden – hoewel veel van hen hebben gelogen terwijl ze het probeerden.

Ik heb gewaarschuwd voor verplichte vaccinaties en

een maatschappij zonder contant geld in februari, maart 2020.

Ik waarschuwde voor de neppandemie,

voedseltekorten, DNA-diefstallen enzovoort.

Ik waarschuwde, voordat ze het begonnen te doen, hoe de covid-prik mensen zou doden.

Ik waarschuwde voor inflatie en rentestijgingen in 2020 en herhaalde de waarschuwing in augustus 2022.

Alle scripts van alle video’s zijn gratis beschikbaar op www.vernoncoleman.com.

Op 3 mei 2022 maakte ik een video getiteld Waarom ze wereldoorlog III nodig hebben en in een video van 9 februari 2022 wees ik erop dat de Derde Wereldoorlog was begonnen en legde ik uit hoe de Amerikanen de Nord Stream pijpleiding hadden vernietigd. Biden pochte dat hij dat zou doen. En zoals gepland dwong het opblazen van de pijpleiding een bevriezend Europa met meer enthousiasme de oorlog in. Het betekende ook dat Europa Amerikaans gas moest kopen. De krankzinnige samenzweerders beweren dat de pijpleiding werd vernietigd door onbekende saboteurs – waarschijnlijk twee tienerjongens in een roeiboot die met hun visgerei in de pijpleiding verstrikt raakten en deze beschadigden.

Ik heb onlangs veel onthullingen gepubliceerd over de oorlog tegen www.vernoncoleman.com en www.vernoncoleman.org.

Het is nu duidelijk geworden dat de westerse leiders die deze oorlog via de NAVO leiden, wanhopig willen dat het een nucleaire oorlog wordt. En ik zou er niet om wedden dat deze kwaadaardige, krankzinnige mensen krijgen wat ze willen.

Waarom?

Nou, vergeet niet dat het plan voor de Grote Reset een ontvolkingsplan omvat. De samenzweerders, de krankzinnige globalisten achter de klimaatfraude, de neppandemie, de nieuwe griep, de covid-prik (nu beter bekend als ’s werelds meest giftige farmaceutische product) pochten dat zij de wereldbevolking wilden terugbrengen van ongeveer 8 miljard tot 500 miljoen. Zelfs de giftige, experimentele covid-prik doodt mensen niet snel genoeg voor hen – hoewel dat hen wel van pas is gekomen. Door duizenden ouderen te vermoorden hebben ze miljarden bespaard op pensioenkosten. Daar scheppen ze over op.

 

Vandaar de oorlog.

De oorlog in Oekraïne is natuurlijk niet begonnen in 2022 en ook niet door Rusland. Het begon in 2014 toen Oekraïne een afgescheiden pro-Russische provincie begon aan te vallen. In 2015 gaf Obama toe dat de Amerikaanse regering Zelenksy op zijn plaats had geïnstalleerd en hem miljarden dollars had gegeven om mee te spelen. Het was de NAVO die besloot dat een escalatie nodig was – en besloot het conflict in Oekraïne te gebruiken als een ontwerpoorlog, een proxy-oorlog. Bekijk mijn video getiteld “Dringende waarschuwing voor iedereen”.

Nu heeft het Verenigd Koninkrijk de lat hoger gelegd door granaten met verarmd uranium naar Oekraïne te sturen. Sunak, die zich eerder effectief voordeed als een grijnzende idioot (hij werd overigens geciteerd toen hij zei dat het nu geen tijd was voor vrede) moet nu absoluut naast de walgelijke Tony Blair staan als een grote oorlogsmisdadiger. De media hebben dit verhaal genegeerd of begraven op pagina 23.


Ik weet iets over verarmd uranium.

In mijn boek Rogue Nation, dat ik in 2003 schreef uit protest tegen de illegale invasie van Amerika in Irak (en wat heeft me dat in de problemen gebracht) schreef ik:

Tijdens Amerika’s oorlog tegen Joegoslavië dropten de VS meer dan 10.000 ton verarmd uranium op (onder andere) passagierstreinen, televisiestudio’s, bezette kantoorgebouwen, diverse ambassades en vluchtelingenkonvooien. Deze typisch onnauwkeurige Amerikaanse bombardementen werden uitgevoerd zonder toestemming van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties of zelfs van het Amerikaanse Congres. Het was, kortom, een illegale oorlog die als terrorisme zou zijn bestempeld als Amerika niet verantwoordelijk was geweest.

En ik heb erop gewezen: stralingsniveaus in Irak zijn gevaarlijk hoog als gevolg van verarmd uranium dat door Amerika in de Golfoorlog is gebruikt. Iraakse baby’s worden geboren zonder hersenen, ogen of genitaliën. Bloed stroomt uit hun oren en monden.

Het is dus niet verwonderlijk dat de heer Poetin meer dan een beetje boos is dat Groot-Brittannië vuile bommen is gaan gebruiken in Oekraïne. Deze granaten zullen het stralingsniveau in Oekraïne 1000 keer of meer verhogen. Toen ze in Irak werden gebruikt, veroorzaakten ze kanker en miskramen en droegen ze, met vaccinatie, bij tot het Golfoorlogsyndroom.

Wij kennen het langetermijneffect van verarmd uranium. Toen Amerikaanse troepen het gebruikten in Irak en Joegoslavië – waar de NAVO 31.000 granaten met verarmd uranium dropte – leden tienduizenden mensen aan de gevolgen. Soldaten en burgers zullen eraan sterven. Het aantal leukemieën zal met 38% toenemen. Erger dan de nasleep van Hiroshima. Er was een zwakke oproep voor een moratorium op het gebruik van dat verdomde spul.

En het verdomde spul vernietigt zelfs het land en alle gewassen die erop zouden kunnen worden verbouwd – wat zal leiden tot voedseltekorten en hongersnood voor de komende generaties. Granaten van verarmd uranium zullen het land 100 jaar lang aantasten. Oekraïne, ooit de graanschuur van de wereld, zal een woestijn worden. Er zal geen enkele toekomst zijn voor het land dat Biden en Sunak beweren te helpen, maar dat zij gebruiken als wapen tegen Rusland. De idioten die met Oekraïne-vlaggen zwaaien, maken deel uit van hun duivelse samenzwering.

Sunak heeft ons een stap verder gebracht. We staan nu op de rand van een volledige nucleaire oorlog. Dat is wat Poetin heeft geïmpliceerd. Rusland heeft herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat zij verarmd uranium beschouwen als vuile kernbommen.

Feit is dat Biden, Sunak en de EU geen vrede willen. Zij willen oorlog. We hebben al te horen gekregen dat de NAVO van plan is troepen naar Oekraïne te sturen. En er wordt gesproken over een directe aanval op Rusland tijdens hun meifeesten. En de NAVO wil blijkbaar de Krimbrug aanvallen.

En als, of liever gezegd wanneer, deze oorlog volledig nucleair wordt, zullen miljarden mensen sterven. Dat is wat de klootzakken willen. Wie gaat er nog meer meedoen? Israël? Noord-Korea? China?

Naar mijn mening heeft Sunak, het boegbeeld van de Britse premier – die Schwab verving die het te druk had – zich nu bij Biden gevoegd als een grote oorlogsmisdadiger. Het zijn allebei verachtelijke individuen.

Uiteraard hebben de reguliere media dit verhaal genegeerd. Misschien zouden ze het serieus nemen als een paar beroemdheden de moed hadden gevonden om zich erover uit te spreken. Maar dat doen ze natuurlijk niet. Biden en Sunak zijn praktiserende communisten en de beroemdheden die zendtijd krijgen zijn allemaal linkse maniakken. De reguliere media over de hele wereld worden gevoed met verkeerde informatie en desinformatie door de eigen experts van de CIA. Ze geven ons bijvoorbeeld onzin over de protesten in Georgië.

Biden en Sunak en de anderen leiden ons opzettelijk naar een nucleaire oorlog en het eerste wat de meeste mensen daarvan zullen weten is wanneer ze dood wakker worden.

Ondertussen is hier een tip.

Houd in de gaten waar Biden, Sunak, Trudeau, zijn koninklijke hypocriet Charles (die niet mijn koning is), Macron en de rest uithangen. Als ze allemaal besluiten dat het tijd is voor een uitstapje naar een of ander afgelegen deel van het land weet u dat het einde nabij is.

Bedankt voor het luisteren naar een oude man in een stoel.

Moge God met u zijn. De woorden parafraserend van Rick van het uitstekende TruNews (klik op de volgende link om hun website trunews.com te bezoeken) Ik beloof u de waarheid, de hele waarheid en niets dan de waarheid te geven, zo helpe mij God.

Wantrouw de regering, vermijd de massamedia en bestrijd de leugens. Deel dit alstublieft met iedereen die u kent. YouTube heeft mij lang geleden verbannen en ik ben volledig verbannen van alle sociale media voor de merkwaardige, nieuwe misdaad van het vertellen van de waarheid. Maar u kunt mij vinden op www.vernoncoleman.com – waar ik al waarheden deel sinds lang voordat het kwaadaardige Google en YouTube waren geboren.


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws.

https://www.frontnieuws.com/dr-coleman-nucleaire-oorlog-komt-eraan/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...