zondag 27 augustus 2023

Overlevenden van de Maui-brand zeggen dat de politie mensen verhinderde te ontsnappen – Dramatische videobeelden

augustus 27, 2023   3856  18  

Veel overlevenden zeggen dat de politie mensen verhinderde om te ontsnappen, waarbij sommigen zeggen dat ze het alleen hebben overleefd omdat ze GEEN gehoor gaven aan politiebevelen, terwijl anderen dat wel deden en stierven, schrijft Brian Shilhavy.

Dit was een zeer emotionele video voor mij om samen te stellen. Ik ga geen commentaar geven, maar laat de video voor zichzelf spreken.

WAARSCHUWING: Schokkende beelden van stervende mensen en veel godslastering.

Deze staat op ons Bitchute kanaal, en zal ook op ons Telegram kanaal te zien zijn. Het is slechts 17 minuten lang.

Ik verontschuldig me voor het feit dat er een paar seconden zwart scherm zijn die ik niet heb kunnen corrigeren in de uiteindelijke bewerking.


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws.

https://www.frontnieuws.com/overlevenden-van-de-maui-brand-zeggen-dat-de-politie-mensen-verhinderde-te-ontsnappen-dramatische-videobeelden/


Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...