donderdag 10 augustus 2023

Pfizer-klokkenluider in zeer verontrustende video: ‘Mijn leven is in gevaar’

Karen Kingston werkte voor Pfizer en spreekt zich al geruime tijd uit over de gevaren van de coronavaccins. Ze heeft beveiliging ingehuurd omdat ze weet dat de farmaceutische industrie letterlijk over lijken gaat.

Ernest Luque, haar beveiliger, heeft haar geïnformeerd dat de overheid haar op een hitlist heeft geplaatst. De beveiliger was eerder werkzaam als FBI-agent en ook werkte hij onder Obama en Hillary Clinton in het Pentagon.

Volgens hem heeft Kingston een overlevingskans van 50 procent. Zelf schat ze die kans lager in. In een video op Gettr vertelt ze dat ze al meerdere keren is vergiftigd, onder meer via eten en drinken.

Ze zitten achter me aan

Toen ze met haar beveiliger bij haar moeder was, vertelde een vriendin uit Florida haar dat ze daar niet veilig zou zijn.

“Ze zitten achter me aan. Ze willen me dood. De CIA en FBI hebben agenten die achter mensen aangaan die tegen het narratief ingaan. Ik word opgejaagd door de overheid omdat ik de levens van kinderen en volwassenen probeer te redden,” zei ze vanuit Mexico.

Rashid Buttar

Eerder zei arts Rashid Buttar, die waarschuwde voor de experimentele mRNA-vaccins, dat hij vergiftigd was. Korte tijd later overleed hij.

Enkele dagen voor zijn dood zei hij in een interview dat hij was vergiftigd en op de ic was beland. Hij kreeg naar eigen zeggen het equivalent van 200 coronaprikken in zijn lijf.

“Ik heb openlijk gezegd dat je me in het hoofd moet schieten met lood – een kogel – omdat ik het vaccin nooit zal nemen,” aldus dr. Buttar. “Ik ben doelbewust vergiftigd.”

Carrie Madej

Ook arts Carrie Madej zei dat ze vergiftigd was. Ze raakte bovendien zwaargewond bij een vliegtuigongeluk. Madej, die de alarmklok luidde over de coronavaccins, had meerdere botbreuken. Haar vriend had een gebroken rug en schedel.

Vladimir Zelenko

In een videoboodschap waarschuwde wijlen arts Vladimir Zelenko dat er van alles wordt gedaan om kritische artsen de mond te snoeren. “Ten eerste ben ik niet suïcidaal. Ten tweede ben ik gezond. Dus als ik sterf of verdwijn, heeft dat daar niets mee te maken.” Hij sprak van een ‘aanslag op de waarheid’.

Zelenko overleed vorig jaar op 48-jarige leeftijd. Hij leed aan kanker. Over de coronaprikken zei hij: “Neem ze niet. Ze werken niet. Ze zijn ongelooflijk gevaarlijk en onveilig.” 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...