dinsdag 5 december 2023

De schokkende waarheid over “witte longziekte”

 Er lijkt een oorzakelijk verband te zijn tussen de mRNA (eigenlijk modRNA) vaccins en Mycoplasma longontsteking.

december 5, 2023   163   0  

   Foto via freepik / avocado_fam

Dit wordt een kort artikel omdat ik niet veel ruimte nodig heb om aan te tonen dat deze witte longziekte-onzin niets meer is dan angstzaaierij en fraude. Onthoud dat dit dezelfde mensen zijn die je vertelden dat COVID iedereen zou doden, dat maskers helpen, dat sociale distantiëring wetenschap is en dat de vaccins veilig en effectief zijn. Letterlijk alles wat ze de afgelopen 4 jaar hebben gezegd is een leugen, dus wanneer vertrouw je een leugenaar? schrijft Tom Renz.

Ten eerste is longontsteking een ziekte, wat betekent dat het een verzameling symptomen is. De symptomen worden veroorzaakt door een onderliggende factor. Ik weet dat sommige van mijn lezers niet van de kiemtheorie houden, maar ik blijf erbij omdat het een onnodige strijd is voor mijn punt. De consensus is dat virussen, bacteriën en soms omgevingsfactoren longontsteking kunnen veroorzaken waarvan de symptomen over het algemeen het gevolg zijn van vocht in de longen dat voortkomt uit die onderliggende problemen. Dit is allemaal vrij eenvoudig en vereist geen wetenschappelijk inzicht. Het CDC legt het hieronder voor je uit:


Ik wil wijzen op de ventilator-geassocieerde longontsteking die cruciaal is voor het begrijpen van de moordprotocollen van het ziekenhuis, maar voor de doeleinden van dit artikel is de meest relevante onderliggende oorzaak in de zin na de opsommingstekens – Mycoplasma pneumoniae.


De bovenstaande CDC screenshot heeft het over andere infecties die longontsteking veroorzaken en is relevant omdat er heel veel oorzaken zijn en het niet ongewoon is dat longontsteking veel voorkomt tijdens het verkoudheids- en griepseizoen. Wat belangrijk is, staat hieronder:


Atypische longontsteking heeft een aantal andere kenmerken dan “typische longontstekingen”, zoals het kan er anders uitzien op een röntgenfoto van de borst dan typische longontsteking. Hoewel dit hier niet wordt vermeld, heb ik begrepen dat de röntgenfoto van de borstkas meer wit ziet in de longen… AKA witte longziekte (wat een nieuwe en verzonnen term is om mensen bang te maken). Het onderstaande screenshot van HET CDC is ook belangrijk:


Hier zien we dat Mycoplasma longontsteking een van deze atypische soorten longontsteking is die de “witte longziekte” röntgenfoto’s veroorzaakt. We zien ook dat het meestal “mild” is en ook bekend staat als wandelende longontsteking (wat aanzienlijk minder eng klinkt dan witte longziekte). Laten we nu teruggaan naar het probleem waar niemand over wil praten.


De afbeelding hierboven komt uit de Pfizer Adverse Event Reports. Er lijkt een oorzakelijk verband te zijn tussen de mRNA (eigenlijk modRNA) vaccins en Mycoplasma longontsteking. Mijn beste gok is dat dit komt doordat de spike-eiwitten die je lichaam maakt na een injectie met de COVID-prikken je longen op dezelfde manier aanvallen als COVID doet… de spike is dezelfde ziekteverwekker in beide vaccins. Ik geef toe dat ik geen wetenschapper ben, maar ik zou graag willen dat iemand me een echte verklaring zou geven waarom de spike gevaarlijk is in COVID en niet in de vaccins (de realiteit is dat het dodelijk is in beide). Omdat ik niet verwacht dat dit zal gebeuren, sta ik achter deze conclusie.

De toename van wandelende longontsteking (de super enge witte longziekte) komt door de COVID-prikken. Als je de prik hebt gekregen of de griepprikken met de COVID-prikken erin, dan loop je waarschijnlijk een hoger risico op luchtwegaandoeningen dan anders het geval zou zijn. Ik zeg al sinds de zomer van 2021 – krijg de prik, krijg COVID en blijf COVID krijgen. Dit is geen verrassing, het is niet onverwacht, en het feit dat ze dit tegen de muur gooien net op tijd voor de VS verkiezingen van 2024 zou genoeg moeten zijn om je alles te vertellen wat je hierover moet weten. De enige echte vraag is of we stom genoeg zijn om er weer in te trappen… Ik zeg dat we #HellNo weer op Twitter moeten laten trenden.


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. 

https://www.frontnieuws.com/de-schokkende-waarheid-over-witte-longziekte/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...