donderdag 10 februari 2022

Populaire ‘chiropractisch arts’ doet boekje open over bijwerkingen coronaprik: ‘Ik kan niet langer zwijgen’


arts
Foto: Aberdeen Proving Ground CC BY 2.0

Populaire ‘chiropractisch arts’ doet boekje open over bijwerkingen coronaprik: ‘Ik kan niet langer zwijgen’

De vrouw, een influencer, belandde op de spoedeisende hulp, waar bleek dat ze een gevaarlijk lage bloeddruk had. Ze was er slecht aan toe. “Ik weet dat dit gevolgen gaat hebben, maar ik kan niet langer zwijgen,” zei de chiropractisch arts tegen zijn volgers. Hij wees erop dat een aantal van zijn patiënten is beschadigd door de prik.

Onacceptabel

“We zien veel mensen met auto-immuunziekten. We zien veel gevallen van POTS, veel cardiovasculaire problemen, hartaandoeningen en veel menstruatiestoornissen. We zien mannen die geen erectie meer kunnen krijgen,” aldus dr. Redd.

Je mag me een kwakzalver noemen, ontvolgen en de mond snoeren, maar ik moet dit met jullie delen, aldus Redd. Hij zei het ‘onacceptabel’ te vinden dat mensen individuen aanvallen die zich uitspreken over hun persoonlijke ervaringen met de experimentele coronaprikken.

“Ik weet dat ik niet de enige arts ben die dit ziet,” benadrukte hij.

    LINK:   https://www.instagram.com/reel/CZmc61aFh5o/?  utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading  

 [Infowars]

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...