vrijdag 5 augustus 2022

Zweedse arts slaat alarm over agressieve en zeldzame kankers na ‘coronavaccinatie’


Een Zweedse arts en onderzoeker slaat alarm over de link tussen coronavaccinaties, snelgroeiende kankers en ontstekingen van de bloedvaten bij patiënten die zijn overleden na een mRNA-vaccin.

De arts, werkzaam in het regionale ziekenhuis in de Zweedse stad Kalmar, zei in een recent interview met de Noorse vereniging van artsen en zorgmedewerkers dat zij zich grote zorgen maakt over het enorme aantal agressieve kankergevallen dat zij ziet.

Ute Kruger heeft 8000 autopsies bestudeerd en is ervan overtuigd dat er een link is tussen vaccinatie en sterfte. “De vaccins tegen corona lijken snelgroeiende kankers uit te lokken,” zei de arts. Ze vermoedt dat dit te maken heeft met de ontstekingsreacties na vaccinatie.

Veel te ver gezocht

Ze heeft met andere pathologen gesproken en die zien steeds vaker tumoren in verschillende organen die voorheen zelden voorkwamen. “Niemand luistert naar me,” klaagt Kruger. “Mijn collega’s trekken zelfs mijn competentie in twijfel.”

Zo vroeg een collega haar te kijken naar een autopsierapport. Ze kwam tot de conclusie dat de persoon was gestorven aan myocarditis als gevolg van de coronavaccinatie. De collega vond deze conclusie ‘veel te ver gezocht’.

Dat terwijl er bij VAERS, de Amerikaanse bijwerkingendatabase, al 30.000 meldingen met een overlijden en meer dan 50.000 gevallen van myocarditis zijn geregistreerd.

Ik zie precies hetzelfde

De veranderingen die hoogstwaarschijnlijk gerelateerd zijn aan de coronavaccinatie zijn slechts een fractie van wat er in het lichaam gebeurt, zei dr. Kruger. “Ik heb geneeskunde gestudeerd omdat ik mensen wil helpen, maar nu voelt het alsof ik alleen maar kan toekijken hoe ze worden gedood en ik kan er weinig aan doen.

“Overal waar ik kom, zeggen artsen tegen me: ‘Ik zie precies hetzelfde’,” aldus Kruger, die spreekt van ‘een patroon’.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...