zondag 21 mei 2023

Coronacriticus van het eerste uur Rashid Buttar vlak voor zijn dood: ‘Ik ben doelbewust vergiftigd’


Dr. Rashid Buttar is donderdag op 57-jarige leeftijd overleden. Hij sprak zich vanaf het begin kritisch uit over de corona-aanpak, met name de experimentele prikken. Omdat zijn berichten vele miljoenen mensen bereikten, werd hij als één van de eersten gecanceld.

Enkele dagen voor zijn dood gaf hij een interview over het echte verhaal achter corona. Hij onthulde onder meer hoe overheden deze agenda gebruiken om vrijheden in te perken en wie er achter zitten. Buttar diende als brigade-arts in het Amerikaanse leger.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Equivalent van 200 coronaprikken

In gesprek met Laura-Lynn Tyler Thompson zei hij dat hij recentelijk is vergiftigd en op de ic is beland. Hij kreeg naar eigen zeggen het equivalent van 200 coronaprikken in zijn lijf.

“Ik heb openlijk gezegd dat je me in het hoofd moet schieten met lood – een kogel – omdat ik het vaccin nooit zal nemen,” aldus dr. Buttar. “Ik ben doelbewust vergiftigd.”

Het hangt volgens hem samen met een CNN-interview dat hij vorig jaar gaf. In dat bewuste interview werd hij door een CNN-journalist uitgemaakt voor gek.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...