donderdag 19 oktober 2023

Een reis door de geest van een Covid prik-fanaat

Ze is net als die legendarische Japanse soldaten die weigerden te geloven dat de Tweede Wereldoorlog voorbij was en zich niet wilden overgeven

oktober 19, 2023

   © Mat Napo op Unsplash

De vraag naar mRNA Covid injecties is ingestort. Amerikanen hebben het virus achter zich gelaten. Maar niet elke Amerikaan.

Vandaag lopen we mee met Maggie Gordon op haar zoektocht om haar Covid-maagdelijkheid intact te houden, schrijft Alex Berenson.

Maggie lijkt aardig, op een liberale blanke dame-achtige manier. Ze is afgestudeerd in vrouwenstudies en studeerde in 2008 af aan de universiteit van Syracuse. Ze is getrouwd. Ze schrijft voor de “Houston Landing,” een lokale non-profit journalistieke site.

En Maggie haat Covid.

Voor altijd.

Zoals Maggie maandag in een column in Houston Landing over de nieuwe booster uitlegde, heeft ze, om te voorkomen dat ze in 2020 Sars-Cov-2 zou krijgen, haar huwelijk “aangepast” en hebben zij en haar nieuwe man “vakanties met onze families in het noordoosten overgeslagen om het zekere voor het onzekere te nemen.”

Dus toen Pfizer en Moderna ons het wonder van mRNA gaven, was Maggie er klaar voor. Toen ze in Houston niet snel een vaccin kon vinden, reed ze “honderden kilometers” naar een plattelandsgemeente bij de grens met Louisiana, waar “ze zelfs tijdens wat een gefaseerde lancering had moeten zijn, injecties aan jonge, gezonde volwassenen aanboden”.

Kijk, als je dat zoete mRNA nodig hebt, doe je wat je moet doen.

(Maar Maggie, al dat gas dat je verbrand hebt, hoe zit het met de klimaatverandering? Ik hoop dat je een boom hebt geplant!)

Bron

    Tegenwoordig is zelfs Maggie niet meer zo gek op Covid als vroeger.

Soms is ze “in staat om zelfs te vergeten dat COVID-19 onder ons circuleert.” (Hoe kan ze zo arrogant zijn?!? Ik ga haar aangeven bij Dr. Jerome Adams, onze ooit gerespecteerde voormalige chirurg, die nu zijn dagen doorbrengt met het vergelijken van Covid met auto-ongelukken).


 De PfizerGate catastrofe: Het verband tussen COVID-vaccins, miljoenen oversterftegevallen & lagere sterftecijfers onder ongevaccineerden

 

(Nee, ik verzin dit niet. Ik wou dat het zo was:)


Bron

 

Maar goed, terug naar Maggie.

Ze is nu zo ontspannen over Covid dat ze weken – weken, zeg ik je! – op haar nieuwe booster heeft gewacht.

Maar afgelopen woensdag kwam het moment van de waarheid.

Ze stroopte haar mouw op en nam de prik, ofwel haar vierde of waarschijnlijker haar vijfde prik. (Laten we allemaal even stilstaan bij het feit dat Covid-injecties nog nooit verder zijn getest dan drie doses in grote of zelfs middelgrote placebogecontroleerde klinische onderzoeken voor gezonde volwassenen. We hebben geen idee wat hun langetermijneffecten zouden kunnen zijn).

Dan komt het verhaal in een stroomversnelling. Maggie geeft toe dat de bijwerkingen van al haar eerdere injecties wreed waren:

Elke dosis van de vaccins heeft me hard geraakt. Ik herinner me dat ik mezelf uit bed probeerde te trekken na de tweede injectie in april 2021, wetende dat ik nog uren werk voor de boeg had op mijn kantoor aan huis, ook al deed het pijn om met mijn ogen te knipperen. De booster in de herfst van 2021 sloeg bij mij in als een baksteen, omdat het zich omsloot met derde trimester vermoeidheid .

Klinkt erger dan Covid voor een gezonde dertiger. Maar Maggie zou het niet weten. Voor zover zij weet, heeft ze nooit Covid gehad, waardoor ze de laatste persoon in Amerika is die Sars-Cov-2 heeft ontweken.

De vaccins moeten toch werken!

Maar werken is relatief. En ja hoor, de prik van afgelopen woensdag maakte Maggie weer depressief:


 Gezondheidsminister Lauterbach geeft "fouten" toe nu oversterfte in Duitsland 36% boven normaal ligt

 Ik voelde me donderdag ellendig. Ik voelde me zo duizelig en heet toen ik ’s ochtends wakker werd om onze peuter naar de crèche te brengen, dat ik halverwege het aantrekken van haar schoenen moest gaan liggen. Ik ging terug naar bed, waar ik vervloekte dat ik niet op mijn linkerzij kon rollen, vanwege de pijn op de plek van de prik…

Ben ik de enige die vermoedt dat Maggie veel beter af zou zijn met de loopneus en keelpijn van Omicron dan met deze ellende? Vooral omdat het niet uitmaakt hoeveel injecties ze krijgt, vroeg of laat krijgt ze Omicron. En dan krijgt ze het weer.

Helaas zal ze die les zelf moeten leren.

Het lijkt er steeds meer op dat de enige mensen die nog steeds bang zijn voor Covid, degenen zijn die het nog nooit hebben gehad.


Copyright © 2023 vertaling door Frontnieuws. 

https://www.frontnieuws.com/een-reis-door-de-geest-van-een-covid-prik-fanaat/ 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...