maandag 8 november 2021

 

45-JARIGE SPECIALE FBI-AGENT STERFT MINDER DAN 24 UUR NA ONTVANGST VAN HET PFIZER COVID-19-VACCIN

08 november 2021

Een vrouw die onlangs weduwe is geworden en die iemand op een schoolbijeenkomst hoorde klagen dat ze gewoon niet begreep waarom mensen niet “hun arm opgeven en de injectie nemen? Is het echt zo moeilijk?” heeft een video gemaakt waarin zij smeekt om de waanzin te stoppen.

Toen ze de klagende vrouw hoorde, zei ze: "Ik wilde meteen overgeven, om een ​​heleboel redenen." Ik ben niet tegen vax. Ik ben nooit een anti-vax persoon geweest. Ik geloof wel in vrijheid. Ik geloof wel in 'ons lichaam, onze keuze'. Ik vind wetenschap cool.”

Maar vertrouwt ze alles van de wetenschap en meer specifiek, vertrouwt ze alle wetenschappers? “Absoluut niet”, zegt ze. Vervolgens legt ze snikkend uit dat haar man, een FBI-agent, ook in vrijheid geloofde, zozeer zelfs dat hij voor de COVID-injectie ging nog voordat het verplicht was. Hij plaagde haar zelfs omdat ze zich zorgen maakte over de veiligheid van het schot.

Na het schot voelde hij zich meteen ziek. Hij ging met hevige hoofdpijn naar bed. Ze wreef over zijn voeten en verzorgde hem tot hij ging slapen, maar vijf uur later was hij dood.

De lijkschouwer oordeelde dat het toeval was, 'puur toeval', zegt de rouwende weduwe. "Wetenschap. Ik ben hier om u te smeken, alstublieft, degenen die vechten en zich uitspreken tegen de mandaten, weet alstublieft dat [degenen die tegen de mandaten vechten] het niet doen alleen maar omdat ze niet 'hun arm willen geven voor een kans'. '”

Ze eindigt de video met de opmerking dat mensen misschien tegen de mandaten vechten omdat ze iemand kennen zoals haar man, iemand van wie ze hielden, die zo snel van de wereld werd weggenomen door dit vaccin. "En degenen die deze mandaten maken, ik bid en hoop echt dat niemand van wie je houdt te vroeg is weggenomen... van de wetenschap, van een schot dat zo snel is gemaakt, en ons wordt verteld om gewoon te vertrouwen."

 

BRON: Odysee 25 oktober 2021

 

 LBRY URLlbry://@neverlosetruth#0/45-Year-Old-FBI-Special-Agent-Dies-Less-Than-24-Hours-After-Receiving-The-Pfizer-COVID-19-Vaccine#6

 

door The COVID World

ARIZONA, VERENIGDE STATEN – Een 45-jarige man stierf minder dan 24 uur na ontvangst van het Pfizer COVID-19-vaccin.

Geoffrey Young, een speciale FBI-agent, kreeg het schot op 17 april. Binnen enkele uren had Geoffrey verschillende symptomen, waaronder hoofdpijn en misselijkheid.

Zijn vrouw controleerde hem vaak in bed omdat hij aan het ritselen was, maar hij leek in orde en ze dachten dat de bijwerkingen normaal waren.

De volgende keer dat ze hem een ​​paar uur later zag, was hij blauw en zijn arm strekte zich uit over het bed. Hij ademde niet en werd uiteindelijk dood verklaard.

"Mijn man geloofde heel erg in vrijheid", zei zijn vrouw, Ona, in een Instagram-  video .

“Zozeer zelfs dat hij elke dag naar zijn werk ging om onze vrijheden te ondersteunen en te vechten voor onze vrijheden. Hij vertrouwde de wetenschap, hij ging en kreeg zijn kans. Hij deed het voordat er werd gezegd dat je dit moest gaan halen, hij deed het. En hij zou naar me giechelen en me zeggen: 'Ona, je bent gek, het is oké. Maak je er geen zorgen over. Miljoenen mensen krijgen ze, en ze zijn prima. Het komt wel goed met ons.'

 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...