dinsdag 25 oktober 2022

Video: Premier van Alberta gaat los op Klaus Schwab en World Economic Forum




Tijdens een persconferentie kreeg Danielle Smith, de premier van de Canadese provincie Alberta, de vraag waarom ze zo’n afkeer heeft van het World Economic Forum.

Smith zei het onsmakelijk te vinden dat miljardairs opscheppen over hoeveel invloed ze hebben op politieke leiders, zoals ‘het hoofd van die organisatie heeft gedaan’.

(Video verwijderd? Klik hier...)

Mijn focus ligt hier

“Dat is beledigend,” zei de premier, toevoegende dat niet de miljardairs, maar mensen die op deze politieke leiders stemmen het voor het zeggen zouden moeten hebben. “De mensen die op mij en mijn collega’s stemmen, wonen in Alberta en worden beïnvloed door onze besluiten.”

“Zolang die organisatie opschept over hoeveel invloed zij heeft op politieke leiders, wil ik er niets mee te maken hebben,” benadrukte Smith. “Mijn focus ligt hier in Alberta: het oplossen van problemen voor de inwoners van Alberta.”

Dit moet afgelopen zijn

Eerder zei de premier in een interview dat de gezondheidsdienst van Alberta midden in de pandemie een soort samenwerkingsverband heeft gesloten met het World Economic Forum.

“Waarom zouden we in hemelsnaam iets te maken willen hebben met het World Economic Forum? Dit moet afgelopen zijn,” aldus Smith.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...