rsz mijn leven is verwoestIk probeer verder te gaan met mijn leven en leer te leven met mijn blijvende verwondingen.

En dat alles omdat Rozanne een blind vertrouwen had in witte jassen.

Iedere dag opnieuw vallen er nog steeds mensen dood neer of krijgen te maken met de meest afgrijselijke verwondingen.

Dit allemaal dankzij de criminelen van de medische wereld die mensen laten geloven dat een mRNA ‘vaccin’ mensen kan beschermen tegen een nog nooit bewezen virus.

Iedereen die willens en wetens andere mensen inspuit met de levensgevaarlijke gentherapie zou terecht horen te staan voor een rechtbank.

Als voorbeeld hier een verhaal uit Nieuw Zeeland. Het verhaal van Rozanne.

Rozanne heeft alles om voor te leven. Ze is levendig, moedig en ongelooflijk sterk....maar DIT is de realiteit van haar leven, drie jaar na haar Pfizer injecties.

Ik schreef haar en vroeg haar hoe het nu met haar gaat.

Hier is haar antwoord, in haar eigen woorden...

Video's gefilmd in de afgelopen week.

Momenteel in afwachting van de resultaten van nieuwe neurologische testen

QUOTE:

Hoe gaat het nu met me... Ik probeer verder te gaan met mijn leven en leer te leven met mijn blijvende verwondingen.

Hieronder vind je een lijst met symptomen, kwalen, aandoeningen en lichamelijke handicaps waaraan ik leed in de weken/maanden na de vax - ze kunnen je een vergelijking geven met mijn 2e lijst hieronder van waar ik nu nog steeds mee werk/onder lijd:

-ondraaglijke borende hoofdpijn
-Mist in de hersenen & verlies van mentale helderheid
-Verminderde cognitieve functie
-Misselijkheid, overgeven, hallucinaties
-Vertigo
-Verlies van slaap
-Bizarre dromen
-Overgevoeligheid voor lage/hoge frequenties
-oorsuizen
-Verlies van zicht of mist
-Druk en pijn achter de ogen
-Gevoelloosheid in gezicht
-Vermoeidheid en uitputting
-Trillingen in het hele lichaam / ledematen
-Wervelkolom / rugpijn
-Spierkrampen
-Soms niet zonder hulp kunnen zitten of staan
-Voortdurende vermoeidheid
-Voortdurende spiervermoeidheid
-Voortdurende lichaamstrekkingen
-Benauwdheid en pijn in de borst
-Moeite met ademhalen
-Voortdurende benauwdheid (hart?)
-Fladderen, trillen en bonzen in de borstkas.
-Pijn in de ledematen
-Tintelingen in de ledematen, pinnen en naalden
-Kloppingen in de knieën
-Inklappen van het linkerschoudergewricht - waardoor de linkerarm soms niet meer gebruikt kan worden
-Blijvende pijn / problemen in linkerschouder
-Pijnen en ongemak in eierstokken
-Bloed zwart / verdikt / plakkerig
-De menstruatie is gestopt (ging van perimenopauzaal naar ver buiten de schaal na de menopauze).

Kwaaltjes waar ik nu nog last van heb (juli 2024)

-Aanhoudende pijn aan de rechterkant van de hersenen (MRI heeft daar nu een witte plek/dode plek in mijn hersenen geïdentificeerd)

-Hersenmist en verlies van mentale helderheid - verbeterd maar niet goed - ik heb nog steeds het gevoel dat ik een hersenschudding heb

-Beperkte cognitieve functie - verbeterd maar niet goed - ik heb nog steeds het gevoel dat ik een hersenschudding heb

-Vertigo - nu nog maar af en toe

-Oorsuizen - 100% nog steeds aanwezig

-Gevoelloosheid - licht rechts in gezicht

-Vermoeidheid en uitputting - nu gediagnosticeerd als chronische vermoeidheid

-Trillingen in het hele lichaam / ledematen

-Spierspasmen - haperingen / stuiptrekkingen

-Voortdurende vermoeidheid

-Voortdurende spiervermoeidheid

-Voortdurende lichaamstrekkingen

-Voortdurende benauwdheid (hart?)

-Fladderen, trillen en bonzen in de borstkas.

-Pijn in de ledematen

-Tintelingen in ledematen, pinnen en naalden

-Na mijn menopauze kon ik niet meer werken/zat ik zonder werk tot november 2022, terwijl ik probeerde mijn lichaam/hersenen te laten herstellen en me een weg door de hersenmist vocht om weer zin te krijgen in het leven en kantoorfuncties.

De stuiptrekkingen en haperingen ontwikkelden zich tot epileptische aanvallen die ik krijg als ik me ook maar een beetje inspan (wandelen / minigolf spelen / de was ophangen ... niets inspannends) - waardoor mijn lichaam voor 30-40 seconden per keer op slot gaat - dus om dit en de “chronische vermoeidheid” onder controle te houden, leef ik tegenwoordig zo'n beetje een heel rustig leven.

Als er een evenement of activiteit op komst is, steel ik mijn krachten voor weken, wetende dat de dag me zal uitputten en daarna aanvallen zal geven, maar ik zie niet echt hoe ik anders zou moeten leven en toch proberen van het leven te genieten, dus ik zet me er doorheen.

Over het algemeen probeer ik door te gaan met leven - en leven met wat dit is.

Rozanne