donderdag 9 december 2021

Al 67 dode kinderen door experimentele injectie

kinderen

Foto: Navy Medicine CC0

in Buitenland 9 december 2021 12:30 22 Reacties

Er zijn bij de Europese medicijnautoriteit EMA tot 19 november 43.270 gevallen van bijwerkingen na coronavaccinatie gemeld bij 14.128 kinderen. In 5592 gevallen ging het om ernstige bijwerkingen. De meeste daarvan, 4981, zijn terug te voeren op het Pfizer-vaccin.

Hoewel kinderen nauwelijks kans lopen om te overlijden aan corona, zijn er al wel 67 kinderen overleden door de experimentele gentherapie, schrijft internetkrant Wochenblick. Er zijn 47 tieners overleden, vier kinderen van twee maanden tot twee jaar oud en 16 pasgeborenen die minder dan een maand oud waren (gevaccineerde moeders).

kinderen

12-jarige jongen

In het Duitse Landkreis Cuxhaven overleed een 12-jarige jongen kort na zijn tweede Pfizer-vaccin. De gezondheidsdienst heeft een onderzoek ingesteld. Experts van het forensisch instituut van het Universitair Medisch Centrum Hamburg-Eppendorf achten het waarschijnlijk dat het overlijden te wijten was aan de vaccinatie.

Oversterfte

Uit gegevens van de Britse Health Security Agency UKHSA blijkt dat er eind oktober zoveel kinderen stierven dat er sprake was van oversterfte. In de leeftijdsgroep 5-14 jaar overleden in week 43 meer kinderen dan normaal gesproken het geval is.

Enkele weken daarvoor, op 20 september, kondigde de Britse nationale gezondheidsdienst NHS aan dat het coronavaccin wordt uitgerold voor 12- tot 15-jarigen.

17-jarig meisje

Een 17-jarig meisje uit Frankrijk is 11 dagen na haar tweede coronaprik overleden. Het tienermeisje uit het Franse departement Bouches-du-Rhône werd op 20 september onwel op school. Ze werd overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze een dag later overleed.

Familieleden van het meisje lieten weten dat artsen bij haar een ‘enorme onverklaarbare longembolie’ hebben vastgesteld.


-------- 


bonjasky
Foto: Remy Bonjasky (Paulblank CC BY-SA 3.0)

Vechtsportlegende Remy Bonjasky: ‘Van de kinderen afblijven, geen prik erin!’

Ook ouders met gezonde kinderen tussen 5 en 12 jaar oud krijgen de mogelijkheid om hun kind tegen corona te laten vaccineren. Het kabinet neemt een advies daarover van de Gezondheidsraad over. Zorgminister De Jonge maakte na de ministerraad bekend dat alle kinderen in januari een uitnodiging krijgen.

Voormalig kickbokser Remy Bonjasky sprak zich donderdagavond in talkshow Beau uit tegen het vaccineren van kinderen. “Wat moet jou over de streep trekken dat ik een prik in je arm mag stoppen?” vroeg presentator Beau van Erven Dorens hem. “Dat gaat ‘m niet worden,” antwoordde hij.

Nu heb ik wel een keus

“Ben je wel tegen andere ziektes gevaccineerd?” vroeg D66-Kamerlid Jan Paternotte hem. “Ja, maar daar had ik geen keus in. En nu heb ik wel een keus, en heb ik wat meer gelezen over hoe het lichaam werkt,” zei Bonjasky. “Dus ik neem aan dat ik een goede keus maak. Dit is het enige wat ik heb en dat is mijn lichaam, en daar ben ik heel zuinig op.”

“Wat ik nog wil zeggen: van de kinderen afblijven. Echt. Geen prik erin!” zei de vechtsportlegende.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...