woensdag 24 januari 2024

Zijn er mensen echt ziek geworden door de PCR test?

 dinsdag, 23 januari 2024 18:14   Hits: 4572

  ziek door PCR test We kunnen ons misschien de tijd nog herinneren dat ze met veel gedram mensen een lange wattenstaaf in de neus wilden duwen.

Toen werd er al voor de gevaren gewaarschuwd van die beruchte PCR test, maar zijn er later mensen ook echt ziek geworden hierdoor?


We hebben heel wat meegemaakt tijdens de beruchte nep coronapandemie.

Voordat de ‘coronavaccins’ in beeld kwamen om formeel mensen 'te beschermen' was men volgens het officiĆ«le verhaal veelal aangewezen op testen om zo te bepalen of je besmet was met een virus waarvan het bestaan nog nooit wetenschappelijk is aangetoond. De test die daarvoor werd gebruikt was de PCR test.

Probleem met die testen is dat je altijd het resultaat kan krijgen wat je wil, zoals in de volgende video uitgelegd door Kary Mulis, de uitvinder van de PCR test.



Daarnaast zijn veel mensen ervan overtuigd dat die testen zelf ook gevaarlijk zijn.

Daarom hier het verhaal van een lezer:

Beste Niburu team,

Al vele jaren lees ik met plezier jullie artikels. Ik wil het even hebben over het begin van de corona pandemie. Ik heb er geen seconde in geloofd, de pandemie was nog maar een maand bezig en ik had al flyers gemaakt met de tekst: ‘corona is fake, word wakker’.

Het spreekt voor zich dat ik nooit maar dan ook nooit die gifspuit ging nemen.

Begin 2021 moest ik naar het ziekenhuis voor een knieprothese en ik was verplicht om een corona test te ondergaan. Ik kom binnen in het testlokaal en daar zitten twee vrouwen in een soort ruimtepak alsof ebola is uitgebroken. We gaan even testen zegt de vrouw en duwt die stok twee maal diep in mijn neus zodat de tranen in mijn ogen sprongen.

Ik heb twee weken last gehad aan mijn neus , enfin de operatie is goed verlopen, maar in september 2023 kreeg ik de diagnose acute leukemie en ik ben er bijna zeker van dat dit komt door die test.

Als ze durven rommelen met de vaccins dan doen ze dat ook met de testen zijn er nog mensen die hetzelfde denken meegemaakt te hebben ?

Tot zover de lezer.

Mochten er mensen zijn die ook denken ziek geworden te zijn als gevolg van de beruchte PCR test, dan horen we dat graag.

Dat er wel degelijk gevaren bestaan met betrekking tot de PCR test wordt duidelijk uit dit eerdere artikel. De mogelijke werkelijke reden van diezelfde PCR wordt beschreven in dit artikel.

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...