woensdag 27 september 2023

Oncoloog geschokt: ‘Dit is iets wat ik nog nooit eerder in mijn carrière heb gezien’


Steeds vaker hoor je de term ‘turbokanker’ voorbijkomen. Het gaat daarbij om agressieve kankers bij mensen die zijn gevaccineerd tegen corona, zei oncoloog William Makis in gesprek met Del Bigtree.

Deze kankers worden vastgesteld bij jonge mensen: twintigers, dertigers, veertigers. De jongste patiënt waarover hij heeft bericht, was een 12-jarige jongen die één Modernaprik had gekregen.

Nog nooit eerder gezien

Vier maanden na de prik had het jongetje stadium IV hersenkanker. Zes maanden later is hij overleden, vertelde Makis.

“Dit is iets wat ik nog nooit eerder in mijn carrière heb gezien,” benadrukte Makis. “Ik heb in mijn carrière ongeveer 20.000 kankergevallen gediagnosticeerd.”

Laat stadium

De oncoloog legt ook uit dat de gevallen van turbokanker vooral voorkomen bij mRNA-gevaccineerden en voorheen grotendeels onbekend waren op deze manier. Dit komt doordat de tumoren heel snel groeien en pas in een heel laat stadium opgemerkt worden. Iets waar bijvoorbeeld Dr. Ryan Cole ook op ingaat. Hij legt uit dat de spike-eiwitten van de experimentele vaccins een mechanisme in gang zetten dat leidt tot de ontwikkeling van kanker.

Het is duidelijk dat deze ontwikkelingen dringend ook door overheidsinstanties onderzocht moeten worden. Gezondheidsautoriteiten en politici blijven mensen immers aansporen om gentherapie te krijgen met de mRNA- oftewel modRNA-injecties van Pfizer en Moderna.

Bron: 

https://www.ninefornews.nl/oncoloog-geschokt-dit-is-iets-wat-ik-nog-nooit-eerder-in-mijn-carriere-heb-gezien/

https://www.frontnieuws.com/oncoloog-ik-heb-kanker-zich-nog-nooit-zo-zien-gedragen/ 

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...