dinsdag 13 februari 2024

Kijk: Tucker beschrijft hoe het bezoek aan Moskou hem ‘radicaliseerde’, hekelt seniele Biden

 februari 13, 2024   7 

 

   Screenshot World Governments Summit 2024 in Dubai video X

Voormalig Fox News presentator Tucker Carlson nam maandag deel aan de World Governments Summit 2024 in Dubai om zijn recente interview met de Russische president Vladimir Poetin en de pogingen van de Amerikaanse regering om het interview tegen te houden te bespreken, schrijft Adan Salazar.

In een gesprek met de Egyptische journalist Emad Eldin Adeeb gaf Tucker gedetailleerd aan waarom hij een interview wilde met de leider van het land waarmee de VS in een proxy-oorlog verwikkeld is.

“Ik probeer al drie jaar om dit interview te doen. De Amerikaanse regering verhinderde dat door mijn sms’jes te bespioneren en naar de New York Times te lekken. En dat maakte de Russische regering zodanig ongerust dat ze het interview afzegde,” zei hij.

“Dus ik heb geprobeerd dit te doen, maar de inlichtingendiensten van mijn land hebben me illegaal tegengewerkt en dat maakte me woedend omdat ik een Amerikaans staatsburger ben.”

“En dus toen ik eenmaal ontdekte dat dit gebeurde en ik bevestigde dat het gebeurde en ze toegaven dat ze het hadden gedaan, was ik helemaal vastbesloten monomania toegewijd om dit interview te doen,” zei Tucker en voegde eraan toe,

Op een gegeven moment beschreef Tucker dat hij “geradicaliseerd” was nadat hij Moskou had bezocht en had gezien hoe mooi en schoon de Russische hoofdstad is vergeleken met Amerikaanse steden.

“Wat voor mij radicaliserend, zeer schokkend en zeer verontrustend was, was dat de stad Moskou, waar ik nog nooit was geweest, de grootste stad van Europa… zoveel mooier is dan welke stad in mijn land dan ook. Ik had geen idee,” merkte Carlson op.

Verder bekritiseerde hij het feit dat burgers in het Amerika van Biden geen metro kunnen nemen in New York City zonder bang te zijn om verkracht te worden.

“Als je bijvoorbeeld de metro niet kunt gebruiken, zoals veel mensen in New York niet durven omdat het te gevaarlijk is, dan vraag je je toch af of dat niet de ultieme maatstaf is voor leiderschap?” zei hij.

“Het is radicaliserend voor een Amerikaan om naar Moskou te gaan – dat wist ik niet, ik heb het deze week geleerd – naar Singapore, naar Tokio, naar Dubai en Abu Dhabi, omdat deze steden, ongeacht hoe ons verteld wordt dat ze worden bestuurd en volgens welke principes ze worden bestuurd, prachtige plekken zijn om te wonen die geen ongebreidelde inflatie kennen.”

Elders in de discussie hekelde Carlson de afnemende cognitieve staat van Biden toen hem werd gevraagd hem te vergelijken met Poetin.

“Ik bedoel, als dit boksen was, zou het gevecht door de arts worden gecanceld,” reageerde Carlson, eraan toevoegend dat Biden objectief gezien de levensstandaard in Amerika heeft verlaagd.

“Dat is geen politieke observatie. Het is een constatering van een feit, dat empirisch aantoonbaar is,” voegde hij eraan toe.

Bekijk de volledige discussie hieronder:

 


Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws.

https://www.frontnieuws.com/kijk-tucker-beschrijft-hoe-het-bezoek-aan-moskou-hem-radicaliseerde-hekelt-seniele-biden/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...