donderdag 4 april 2024

mRNA covid-injecties: Het gaat niet om het geld, het gaat om het veroveren van de menselijke geest

 april 4, 2024  

Waarom heeft de medische wereld het Covid-vaccin aan de wereld opgedrongen, zelfs toen ze wisten dat het niet werkte? Dr. Michael Nehls zegt dat het niet om geld ging. Het ging om het veroveren van de menselijke geest.

Dr. Michael Nehls is een arts en internationaal bekend moleculair geneticus die onlangs het boek ‘The Indoctrinated Brain’ heeft gepubliceerd. Op maandag was hij te gast bij Tucker Carlson om te praten over zijn boek, wat hij heeft ontdekt over de effecten die de covid mRNA-injecties hebben op het menselijk brein en hoe dit de werking van ons brein beïnvloedt, schrijft Rhoda Wilson.

Na het bekijken van het interview publiceerde auteur John Leake het volgende commentaar.

Neuro-inflammatie en het zombiebrein

Door John Leake

Gisteren stuurde een Substack-lezer me vriendelijk de link naar Tucker Carlson’s interview met Dr. Michael Nehls. Het is zonder twijfel het meest verbluffende interview dat ik ooit heb gezien. Om uit te leggen waarom ik het zo verbluffend vond, zijn een paar opmerkingen vooraf nodig.

Toen ik uiteindelijk in juni 2022 covid-19 kreeg, registreerde ik zorgvuldig mijn fysieke en mentale toestand. Mijn voornaamste symptomen waren:

1.    Een algemeen gevoel van malaise dat me deed denken aan een vervelende kater.

2.    Extreme vermoeidheid.                                                                              

Ik behandelde het onmiddellijk met het McCullough Protocol en was in staat om mijn normale activiteiten uit te voeren op dag drie, inclusief een lange wandeling. In sommige opzichten leek de ziekte op ernstige verkoudheden die ik in het verleden had gehad, maar het was volkomen uniek in de manier waarop het mijn emotionele toestand beïnvloedde.

 

Twee weken lang had ik een algemeen gevoel van depressie en werd ik vaak geplaagd door sombere gedachten. Ik vroeg Dr. McCullough wat hij dacht over mijn depressieve stemming.

“Ik vrees dat het komt door wat we neuro-inflammatie noemen,” antwoordde hij. “Het spike-eiwit veroorzaakt een inflammatoire immuunrespons die de hersenen aantast en autopsiestudies hebben de spike zelfs in de hersenen gevonden.”

Dit, legde hij uit, was nog een ander groot probleem met covid-19 vaccins, die het lichaam aanzetten tot de productie van het spike-eiwit in ongecontroleerde hoeveelheden en met ongecontroleerde duur. Om het nog erger te maken, omdat het geen steriliserend vaccin is, krijgen mensen die de injecties krijgen nog steeds covid-19, vaak herhaaldelijk.

De combinatie van injecties en boosters en covid-19 ziekte stelt het lichaam (inclusief de hersenen) herhaaldelijk bloot aan het giftige spike-eiwit.

In de afgelopen twee jaar begon ik iets op te merken bij veel mensen om me heen. Aanvankelijk nauwelijks waarneembaar, werden de signalen eind 2022 sterker en in de loop van 2023 steeds sterker. Wat ik waarnam leek op een soort mentale lethargie – een gebrek aan cognitieve kracht.

Gesprekken met veel mensen verliepen prima zolang we het over triviale zaken hadden – een grappig hondenverhaal, een sportevenement of roddels over beroemdheden. Maar zodra het gesprek overging op een onderwerp dat een beetje cognitieve energie vereiste, viel het gesprek stil.

Niet zo lang geleden, toen ik mijn jongere broer op Maui bezocht, vroeg ik hem (half gekscherend): “Ligt het aan mij, of lijken veel mensen in het beginstadium van Alzheimer te verkeren?” Mijn broer beaamde dat en bekende zelfs dat ook hij periodiek last had van hersenmist. Als algemeen aannemer observeerde hij ook wat hij karakteriseerde als een algemeen gebrek aan competentie. Zijn ervaring was dat het steeds moeilijker werd om jonge mannen te vinden die hij tenminste kon opleiden in de woningbouw. Sommige jongens die de afgelopen jaren hadden gesolliciteerd, wisten niet eens hoe ze een vloer moesten vegen.

 

Dus toen ik naar het interview met Dr. Nehls keek, was ik er helemaal klaar voor om zijn observaties en bevindingen met ontzag te bekijken. Persoonlijk was ik erg blij om in Dr. Nehls een voorbeeld te zien van de intellectuele kracht, nieuwsgierigheid en ijver die ik al zo lang bewonder in de Duitse filosofen en wetenschappers uit het verleden. Totdat ik zijn interview zag, was ik bang dat het oude intellectuele vuur van Duitsland gedoofd was.

Zoals Dr. Nehls het beschrijft, zijn zowel covid-19 (een biowapen gemaakt in een laboratorium) als de mRNA-vaccins sleutelelementen van een algemene aanval op de menselijke geest en de individualiteit die voortkomt uit een gezonde, autonome geest.

Het is geen toeval dat covid-19 arriveerde in hetzelfde jaar dat het World Economic Forum zijn Great Reset agenda aankondigde. Zoals Klaus Schwab stelde: “De pandemie vertegenwoordigt een zeldzaam maar klein venster om onze wereld te overdenken, opnieuw te verbeelden en te resetten.”

Zoals ik in eerdere posts al heb opgemerkt, is het kenmerk van iemand die ideologisch bezeten of geprogrammeerd is, dat hij, welke vragen je hem ook stelt, altijd antwoordt met dezelfde slogans en dogma’s. Een ideologisch bezeten persoon is niet in staat om te antwoorden op vragen die je hem stelt. Een ideologisch bezeten persoon is letterlijk niet in staat om na te denken.

Dr. Nehls somt met verbazingwekkende helderheid alle manieren op waarop ons denkvermogen dagelijks wordt aangevallen. Bekijk het interview en koop een exemplaar van Dr. Nehls’ nieuwe boek, ‘The Indoctrinated Brain‘. Gisteravond dook ik in de e-book editie. Het moet zeker een van de meest bijzondere boeken ooit geschreven zijn.

 

[Opmerking: Het interview waar John Leake naar verwees staat achter een betaalmuur. Als je geabonneerd bent op The Tucker Carlson Network (“TCN”) kun je het interview HIER bekijken. Als je geen abonnement hebt op TCN, kun je het volledige interview van 49 minuten HIER op Rumble of HIER op BitChute bekijken. Een transcriptie van het interview vind je HIER. Tucker Carlson plaatste een fragment van 7 minuten van het interview op Twitter, zie hieronder].

The Indoctrinated Brain, fragment uit The Tucker Carlson Encounter, 1 april 2024. Bron: Tucker Carlson op Twitter


Copyright © 2024 vertaling door Frontnieuws.

https://www.frontnieuws.com/mrna-covid-injecties-het-gaat-niet-om-het-geld-het-gaat-om-het-veroveren-van-de-menselijke-geest/

Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...