dinsdag 19 oktober 2021

Verpleegster maakte gruwelijke dingen mee in het ziekenhuis: ‘Ik heb alles gezien. Ik heb niets te verliezen’

 verpleegster

Foto: Governo do Estado de São Paulo CC BY 2.0

Verpleegster maakte gruwelijke dingen mee in het ziekenhuis: ‘Ik heb alles gezien. Ik heb niets te verliezen’

Een Canadese verpleegster heeft voor de camera gezegd dat ze veel mensen heeft zien sterven nadat ze waren gevaccineerd.

Erica Beardsley, uit Pontiac in de provincie Quebec, was 11 jaar verpleegster. Ze nam onlangs ontslag nadat haar werkgever het coronavaccin verplicht had gesteld.

Tijdens een coronaprotest vertelde ze een verslaggever over de gruwelijke dingen die ze tijdens de coronapandemie heeft gezien als verpleegkundige.

Tegen hun wil

“Ik heb gezien hoe ouderen werden vastgehouden en vervolgens tegen hun wil werden gevaccineerd terwijl ze ‘nee’ schreeuwden,” zei Beardsley. “Ik heb mensen gezien die zelfmoord hadden gepleegd en na hun dood werden getest op corona. Waarom? Waarom worden zij getest op corona?”

“Ik heb veel mensen kort na het vaccin zien sterven aan een hartaanval,” vervolgde ze. “Ik heb vrouwen gezien die vier, vijf dagen na het vaccin een miskraam kregen.”

Ik heb alles gezien

“Ik werk in een klein ziekenhuis, ik heb op elke afdeling gewerkt,” zei de verpleegster. “Ik heb alles gezien. Ik heb niets te verliezen, niets te verbergen. Ze wilden me dwingen het vaccin te nemen en ik heb geweigerd.”

--------  

Twitter censuur van pic.twitter.com/sM1Aw1VzrH 



Griezelig nieuws voor de COVID-gevaccineerden

 12/09/2024 Een nieuw, angstaanjagend syndroom kan iedereen treffen, ongeacht leeftijd, die de prik krijgt. Een nieuw syndroom, het ‘ Post-A...